Marissa @ Z1 training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponyparadijs

Re: Marissa @ Z1 training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 10:40

jolentinus schreef:
ik vind het beeld wel mooi. maar vergeleken andere paarden van het Z1 loopt deze pony niet zo hoog als sommige paarden. dat is het verschil

ik vind het er ontspannend uitzien en dat vind ik persoonlijk het beste. fotos zijn niet reuze duidelijk wat oprichting betreft.

Kan dat geef ik meteen toe hoor! Maar foto's zijn ook maar moment opnames. Bovendien hebben we nog geen Z1 gestart en zitten dus nog in de begin fase zeg maar. Tijdens de trainingen vraagt ze wel meer oprichting maar ja dat doen we niet een hele les van 45 minuten lang. Dus misschien dat we daarom geen foto's hebben van de oprichting!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 15:00

ik val je zeker niet aan hoor. wat ik zei het ziet er super uit. liever wat minder hoog, dan een in de krul getrokken pony. vind het beeld erg mooi

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 16:34

jolentinus schreef:
ik val je zeker niet aan hoor. wat ik zei het ziet er super uit. liever wat minder hoog, dan een in de krul getrokken pony. vind het beeld erg mooi

Het was ook zeker niet aangekomen als een aanval. Als mijn berichtje bij jou door kwam als een verdediging dan mijn excuus. Ik vindt dat je groot gelijk heb om dat te zeggen.

En ik ben het met je eens dat je beter wat lager en ontspannen kan laten lopen dan dat ze opgekropt in de krul lopen.

Maar bedankt voor je compliment!!

Viv6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:36

Ik vind het er heel ontspannen uitzien! Mijn complimenten

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 17:16

Viv6 schreef:
Ik vind het er heel ontspannen uitzien! Mijn complimenten

Dank je wel!