lotjj92 schreef:ze is drachtig van jerke
Oehh een Onne, nou hoop voor je dat er een mooi veulen uit komt! (Zal vast wel goed komen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lotjj92 schreef:ze is drachtig van jerke
) 
FunkyMistiC schreef:lotjj92 schreef:ze is drachtig van jerke
Oehh een Onne, nou hoop voor je dat er een mooi veulen uit komt! (Zal vast wel goed komen)
! (zie foto 5.)
! en succes met t veulen
!
lotjj92 schreef:aerdenhout1 schreef:Bokken geeft nou niet echt aan dat een paard zich lekker voelt.
Ik wens je heel veel plezier met je paard en hoop dat er zo een mooi veulen naast ligt.
als een paard los bokt? is dat geen goed teken? dat mag je mij wel uitleggen. ik ken bijna geen enkel paard dat dat NIET doet.

. maargoed als ik haar aan de teugel rijd, betekend het niet dat ze intensief werk heeft gedaan. heb geen enkele oefeningen zoals wijken, keerwendingen of travers geoefend. alleen maar rechtuit en voltes 
.lotjj92 schreef:ik gebruik een lange zweep van 1.30 is nu eigenlijk niet nodig (gebruikte het altijd voor de dressuuroefeningen)
klopt, ik ben er mee bezig om hand van de hals te doen!
A_n_n_e_ schreef:lotjj92 schreef:ik gebruik een lange zweep van 1.30 is nu eigenlijk niet nodig (gebruikte het altijd voor de dressuuroefeningen)
klopt, ik ben er mee bezig om hand van de hals te doen!
heb je een site of weet je nog waar je hem gekocht hebt? want ik zoek er ook eentje !