Ukanho @ dressuur work!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

33Bonita33

Re: Ukanho @ dressuur work!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:45

uukjee_lover schreef:
@33bonita33: ja ik doe het niet alleen voro de haren aangezien die van mij geschoren is Tong uitsteken maar zo weet je ook altijd of die op de goed plek ligt dus waarschijnlijk ligt het zadel wel goed maar ljkt het dat die te ver aar voor ligt
ik dnek dat hij er veder geen last van heeft
want als ik dannaar de singel kijk daan gaat de singel anders te ver naar achter.

tussen singen en voor" tsja hoe zal ik het noemen Bloos uhm been denk ik maar(schouder) moet 1 platte hand zitten dan ligt je zadel goed;)

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 09:16

idd je hakken wat meer na beneden,
ma echt een super mooie pony!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 09:18

jammer van de slechte kwaliteit foto's

het beeld vind ik erg gespannen, je pony lijkt erg stram te lopen, waarschijnlijk door de spanning.

probeer m meer buigzaam te krijgen om je been, en stel hem wat ronder in,zodat er wat meer souplesse komt Knipoog

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 09:52

@xchanel01: Ja klopt Knipoog En bedankt Haha!

@crossmonster: ja is idd jammer vond ik ook al..
Maar bij sommige foto's heb je gelijk dat er spanning is te zien zullen voornamelijk de wijk foto's zijn en de galop.. op de andere foto's is er wel dergelijk ontspanning is nog lang niet genoeg dat weet ik maar ik ben er mee bezig Knipoog
En wat bedoel je precies met dat ronder in stellen..? is miss domme vraag maarja..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 10:07

ronder over de rug, nu loopt ie in een valse knik in de hals,
kijk maar eens naar de spieren, die in de onderhals zijn aangespannen, terwijl die juist ontspannen moeten zijn, probeer zijn hoofd wat lager in te stellen, en de hals wat ronder .
doe dit samen met goede instructie uiteraard!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 10:15

@ crossmonster: Okee bedankt ja zal het wel even zeggen Knipoog ja we zijn nu ook druk bezig om hem met losrijden lang en laag te rijden maar dat vind hij erg moeilijk..Hij heeft moeite om zijn hals goed te gebruiken.. dat heeeft die van zijn vader waarschijnlijk want die heeft daar ook last van.. Maar ik zal hier veder goed op gan letten Bedankt Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 10:18

tijdens het rijden heeeeel veel buigoefeningen rijden.

en wat ook kan bijdragen is als je op de grond het buigen oefent. dan moet hij recht blijven staan, en dan geef jij wat brokjes bij zijn linker schouder/elleboog, en dan weer bij zijn rechter, dus dat ie zijn hals moet buigen zeg maar om de brokjes te pakken.
en als dat goed gaat, ook tussen de benen brokjes geven, zodat ie zijn bovenlijn helemaal lang moet maken om de brokjes te pakken. dit kan erg helpen om m tijdens het rijden ook buigzamer te krijgen Knipoog

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 17:33

@ crossmonster: ahaa okee ja bednakt daar zal ik mee gaan oefenen..Knipoog