Okee, foto's met uitleg!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:11

Leuke paardje's Lachen

Die vos vind ik het mooiste

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:14

Leuke paardjes hoor! (via pb was je er al achter gekomen dat ik niet zo van de kleuren houd maar dat wil niks zeggen!)
Ik vind ze er ook helemaal niet verwaarloosd uitzien, ik vind het zelfs knap van jou dat je zulke paarden wilt trainen! Veel mensen willen een paard dat er top uitziet en wat meteen ZZ dressuur kan lopen!
succes met de paarden~!
Laatst bijgewerkt door xxappiexx op 12-12-02 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:14

agh joh die zien er helmaal niet verwaarloosd uit . Ze zouden zich beter bezighouden met paarden die echt mishandeld worden die zijn er genoeg denk ik . Als je goed kijkt zie je zelf dat ze de halsters niet altijd aanhebben anders waren die plekken helemaal kaal niet gewoon de haren plat! Ik vind je paardjes erg leuk vooral de Apoloosa (hoe schrijf je dat weer) vind ik heel mooi.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:16

ach joh laat ze zeuren.
ik vind ze er totaal niet verwaarloosd uit zien.
heb veel erger gezien.
ze hebben een mooie bolle buike dus aan eten zal het niet liggen.
het halster lijkt mischien strak te zitten door de wintervacht maar ach als je ze bijna nooit om hebt vind ik het niet zo erg.
erin gegroeid?
nee.
leukke pony's hoor. Lachen Lovers

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:26

Leuke beessies. Je kunt misschien die halstertjes een gaatje losser doen hangt ie ietsje lager en zit het minder strak. Maar niet te veel want dan lopen ze los Knipoog . Zien er goed uit, lekkere wilde grizlie beertjes.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:29

Leuk om DC eens te zien! Ze zien er allemaal lekker 'winters' uit, maar niet echt onverzorgd oid imo Lachen .
Leuke paardjes!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 17:34

Wat een gave paardjes!! Appie is gaahaafff !!! Haha!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 17:35

Je paarden zien er toppie uit hoor.

DC ziet er beter uit dan ik had verwacht(een magertje met weinig haar ivm haar verwondingen).
Ze zitten goed in de vacht , lekker stevig dus wat zeuren ze nou.

Ga zo door.
ps dat gespikkelde geval ziet er wel erg leuk uit Kwijl Haha!

Ze moeten mijn paarden eens zien als het niet vriest Haha! Haha!

annemieke21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 19:22

annemieke21 schreef:

ps..had de voorbenen nog niet eens gezien maar de vacht enzo.........lijkt eerlijk gezegt nergens op...sorry.....
Als ik het verkeerd heb hoor ik het graag....

jij schreef:::::
Als je het over de voorbenen van DC hebt, daar staat er genoeg over in mijn berichten. Lees ze eventjes en dan zul je wel begrijpen waarom haar benen zo zijn. Buiten dat staan al onze veulens buiten en zijn ze nog niet echt tam. Veel kunnen we nog niet doen met hen laat staan roskammen. De halters blijven ook nooit aan en met hun wintervacht zal je heus wel wat zien. Onze paarden zijn goed gevoed, hebben genoeg plek om te rennen en worden dagelijks mee bezig gehouden. Dus verwaarloost zijn ze niet. Helaas sta ik niet op een manege waar alles topje in orde is!

LEUK DAT JE HET EVEN HEBT UITGELEGD......
bEN WEER WAT GERUST GESTELD..HIHI....
HET ID IDD WEL FIJN OM TE HOREN HOE HET INELKAAR ZIT ALLEMAAL.
jAMMER DAT JE NIET VEEL MET ZE KAN DOEN WANT IK KAN WEL BEGRIJPEN DAT MENSEN DIE DE FOTOS ZOUDEN ZIEN ZONDER ENIGE UITLEG...EEN MENING HEBBEN EROVER..DAT ZE ER NIET GOED UITZIEN ENZO.
nU JE HEBT VERTELD HOE HET ZIT IS HET VEEL DUIDELIJKER.!!
iK TWIJFEL ER OOK NIET MEER AAN DAT ZE HET NIET GOED BIJ JE HEBBEN!!! nIET ALLE PAARDJES KUNNEN NNU NOG LEKKER BUITEN GEK DOEN ENZO Haha!
iK HOOP DAT HET STEEDS BETER GAAT MET DIE BEENTJES VAN DIE KLEINE DAT ZE SNEL LEKKER GEBORSTELD KUNNEN WORDEN!!! Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 19:31

Mensen moeten niet vergeten dat het in minisota gewoon 4 maanden lang deze temperaturen is. Paarden kweken daarom veeeeeeel meeeeer haar dan hier. Het zijn gewoon teddiebeertjes. In amerika gaan mensen ook anders om met paarden dan hier. Het is niet te vergelijken.

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:03

ik vind ze er niet een szo slecht uit zien. dat het lijkt dat het halster is ingegroeid komt denk ik door de winterharen, mijn pony ziet er ook niet super uit ind e winter met haar dikke vacht, verder vind ik ze er niet verwaarloosd uit zien mischein de pony met de achterbenen ff borstelen enzo maar verder vind ik een pony pas verwaarloosd als hij heel schuw is schimmelofzoiets heeft, heel mager,neit goed verzorgt dus bijvoorbeeld niet genoeg water dag en nacht in donkere stal, ik vind dat hij minstens1/2 naar buiten moet.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 23:20

Fijn dat je mijn advies hebt opgevolgd!!
Ik vind het ook wel meevallen.
De halsters lijken inderdaad te klein maar ja als ze toch telkens eraf gehaald worden dan is het niet schokkend!

Zoals je ziet zijn er meer mensen die de foto's niet schokkend vinden.
Wel leuke beestjes overigens!
Ik vind die stippel (weet even niet meer wat de naam van deze was) wel leuk!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 23:23

sorry dat ik t moet zeggen maar ik vind het niet zo heel erg mooie beesies!Vooral die derde vind ik er zielig uitzien!Dat voorbeen ziet er niet zo best uit!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 23:27

Hoi, paarden zien er niet slecht uit, alleen maar lange haren, maar ze hebben allemaal voldoende vlees op hun lijf Haha!. Alleen het extreem overkoot staan voor van DC schrok ik van, het ziet er naar uit, en ook al ken je de verklaring, het is gewoon een rotgezicht. Maar ik twijfel er niet aan dat je om je paarden geeft, ik zou alleen nooit foto's gemaakt hebben met te kleine halsters om, ook al dragen ze ze maar voor even. Halsterloze koppies zijn sowieso veel mooier op de foto!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 00:44

Gave foto's zeg! Vooral Appie heeft 'n gave kleur en aftekeningen! Klopt 't dat jouw dochter 8 jaar is? Kan ze al goed rijden zeg! Lachen Wou dat ik toen al goed kon rijden Dromen

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 16:11

Nog even voor de duidelijkheid:
DC (derde foto) is nog steeds aan het herstellen van haar achterbenen en haar pezen in haar voorbenen. Ze is aan een speciaal dieet en wordt ook op een speciale manier bekapt. Het zal nog een hele tijd duren vooraleer die benen goed komen. Dus eventjes ophouden met zeuren want ik kan er verder ook niets aan doen!
Als we geen halters om de kleintjes doen kunnen we ze ook niet trainen en kunnen we ook geen foto's maken van hen. Deze zijn wel degelijke wilde veulens waar je nog niet veel mee kunt doen.
Bedankt voor de mensen die mijn foto's wel leuk vonden.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:08

Ik weet niet hoe ik erbij kom, maar ik dacht dat DC een appie was Verward
Ik zal wel vage gedachtenkronkels hebben Verward

Wel jammer van die benen hoor. Het ziet er gewoon niet uit, maar ik weet ook dat je er niets aan kunt doen. Komt het nog wel weer goed?
Wat voor paardje is DC nu precies?

En die voshengst, die vind ik wel leuk, en die appie. Die vos ziet er zo niet wild uit hoor Haha!

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 17:19

DC is wel degelijk een appie. Ze is bruin en heeft een paar witte vlekken. Ze heeft ook witte haren op haar kont maar het is niet zo duidelijk te zien nu met haar wintervacht.
De veearts zei dat het maanden kan duren vooraleer haar benen weer goed komen. Als het niet beter wordt moet ze een operatie ondergaan. Het gaat inmiddels wel wat stukken beter met haar. Ze was een paar maandjes geleden veel erger dan wat het nu is.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:17

DiamondCheckers schreef:
Het gaat er mij niet om dat ik zo snel aangevallen voel maar omdat mensen niet langer dan hun neus kijken. Zo heb je natuurlijk diegenen die op een manege staan en hun paardjes zien er glimmend uit enz... Ze rijden dressuur en er mag echt geen stofje op hun paardjes zitten hoor.

Voel ik me toch wel aangesproken..
Ik vind het harstikke meevallen (heb alleen een deel van de 1e pagina gelezen)
Het ziet er niet eens ingegroeid uit Verward
En DC ziet er ook zo slecht niet uit.. veulens in wintervacht god wat zijn die lelijk.. Dat is een oplossing op het gezeik.. klaar!

suc6 verder met DC!

Domdiedom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:52

Wat zijn veulens toch lelijk met zo een dichte wintervacht. Tong uitsteken
Verder zijn het leuke foto’s

Ik heb een shetland veulen lopen waar het halster precies het zelfde zit.
Door zijn dikke vacht (hij loopt dag en nacht in de wei) lijkt het dat zijn halster net iets te strak zit.
Ik kan geen grotere maat halster om doen hij heeft al een pony maat en het is toch echt een shet veulen en het halster is verder dus net iets te groot.
Die haren zitten ook gewoon zo omdat ze gewoon erg dik en lang zijn.

Verder suc6 met dc

ceelylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:16

ik vind het wel meevallen met de halsters..
bij mijn shet veulentje lijkt dat ook zo.. maar dat komt ercht door de wintervacht hoor...
jammer van dat ene paardje met die benen voordetrest lijken mij het wel leuke paardjes..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:18

wat heeft ie eigenlijk aan de benen?

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 21:31

VERWAARLOOSD????
echt niet he???
ze hebben genoeg vlees op hun lijf.
appie is echt cool

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 00:04

Appie vind ik een stoer paard en jerry ook wel!! Haha!

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 00:39

ik vind je paardjes er ook heel leuk uitzien hoor!!
En bij mijn paardje zit het halster dat in de zomer zelfs een beetje te los zit nu ook best strak.
Ik heb in je profiel gekeken en dat zag er ook allemaal heel leuk uit. en dc ziet er dan niet al te geweldig uit maar het kan toch ook dat er iets met haar gebeurd is??
Dus mensen positief zijn!!
groetjes plientje