Die vos vind ik het mooiste
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ze zouden zich beter bezighouden met paarden die echt mishandeld worden die zijn er genoeg denk ik
. Als je goed kijkt zie je zelf dat ze de halsters niet altijd aanhebben anders waren die plekken helemaal kaal niet gewoon de haren plat! Ik vind je paardjes erg leuk vooral de Apoloosa (hoe schrijf je dat weer) vind ik heel mooi.

. Alleen het extreem overkoot staan voor van DC schrok ik van, het ziet er naar uit, en ook al ken je de verklaring, het is gewoon een rotgezicht. Maar ik twijfel er niet aan dat je om je paarden geeft, ik zou alleen nooit foto's gemaakt hebben met te kleine halsters om, ook al dragen ze ze maar voor even. Halsterloze koppies zijn sowieso veel mooier op de foto! 

DiamondCheckers schreef:Het gaat er mij niet om dat ik zo snel aangevallen voel maar omdat mensen niet langer dan hun neus kijken. Zo heb je natuurlijk diegenen die op een manege staan en hun paardjes zien er glimmend uit enz... Ze rijden dressuur en er mag echt geen stofje op hun paardjes zitten hoor.