Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

33Bonita33 schreef:Nienkeee_ schreef:Bedankt!
@ uukjee_lover; Alles is van mij behalve het zadel (:
@ 33Bonita33; Ik zou het zelf echt wel merken als hij er echt last van zou hebben. Nog een keer, hij concentreert zich, als hij last had van het zadel zou hij niet zo reageren, hij heeft een keer een zadel op gehad wat niet pastte en dat heb ik gemerkt. Maar verder toch bedankt (:
een paard geeft niet snel aan wanneer hij pijn heeft.
want een zwak dier overleeft het niet in de natuur.
paarden geven vaak maar met hele kleine dingen aan dat ze ergens last van hebben, die wij mensen vaak over het hoofd zien.
maargoed:) als jij er zo zeker van bent dat hij er geen last van heeft wie ben ik dan om door te blijven zeuren;)

Annetje schreef:Ik snap om eerlijk te zijn niet waaróm je een eigen hoofdstel zou kopen voor een manegepaard. Hij heeft toch al een passend hoofdstel? Waarom dan nog een dure investering doen in een paard dat je misschien 1 á 2 keer in de week rijd?
Wel een leuk hoofdstel verder trouwens.
33Bonita33 schreef:Nienkeee_ schreef:Bedankt!
@ uukjee_lover; Alles is van mij behalve het zadel (:
@ 33Bonita33; Ik zou het zelf echt wel merken als hij er echt last van zou hebben. Nog een keer, hij concentreert zich, als hij last had van het zadel zou hij niet zo reageren, hij heeft een keer een zadel op gehad wat niet pastte en dat heb ik gemerkt. Maar verder toch bedankt (:
een paard geeft niet snel aan wanneer hij pijn heeft.
want een zwak dier overleeft het niet in de natuur.
paarden geven vaak maar met hele kleine dingen aan dat ze ergens last van hebben, die wij mensen vaak over het hoofd zien.
maargoed:) als jij er zo zeker van bent dat hij er geen last van heeft wie ben ik dan om door te blijven zeuren;)
.
Hier kun je blij van worden