Afscheid Deike

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariiekjee

Re: Afscheid Deike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:47

Jmmr dat je moet stoppen.
Wel een erg leuk paardje!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:58

marijkje1990 schreef:
Der zit er zowizo een bij die die reden echt niet heeft gehad... maar als je het echt wilt weten is die Daisy en Samiera die stonden bij elkaar, maar het was ook omdat ik te groot was en die van Mouse was geneens aardig tegen me, die wou me niet kennen als ik maar der paard reed dan was het best, maar omdat ik daar weg moest vanwegen emotionele redenen heb ik het afgezegt...

Oké dat vind ik dus écht niet erg aardig van je.
Toevallig ken ik haar (de eigenaresse van Mouse) en jij zou toch ook moeten weten dat zij ivm haar
'handicap' meer dan genoeg aan zichzelf heeft...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:09

Nou inderdaad, ik ken mouse en haar eigenaar ook, en soms moet je rekening houden met andermans wensen.

Overgens vind ik het heel onverstandig dat wanneer je een paard niet vertrouwd je er toch zonder cap en zonder fatsoenlijk tuig op gaat zitten, maar goed dat is dan je eigen risico.

Ik vind deike wel een gaaaf dier om te zien, echt mega gaaf gewoon, jammer dat ze onder het zadel wat onzeker is en daardoor dus niet vertrouwd voelt, een goede bak die gemist wordt helpt dan natuurlijk ook niet echt. op stenen rijden is niet echt handig om te trainen, en buiten rijden zou inderdaad niet verstandig zijn als je het niet vertrouwd.

Maar het is jammer dat je weer op zoek moet naar wat anders. of heb je al wat gevonden??

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:13

Het was idd onverstandig dat wij er zo opzaten..

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:10

Als ik al niet een eigen pony had dan was ik zeker even gaan kijken bij Deike. Ik zag je advertentie. Maar ik begrijp niet dat je weg blijft vanwege een eigenaar. Je komt toch voor de pony?
Verzorgpaarden liggen ook niet voor het oprapen.

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 16:49

@Miryamk: Ik weet dat ze een handicap heeft, maar ondaks ik Emotionele redene had ben ik weg gegaan.. het klikte eigenlijks ook niet zo met Mouse en mij. Maar ik kwam der een keer normaal(Dus niet in rij kleding maar gewoon in het centrum) tegen en ik vroeg haar wat maar ze liep gewoon weg dan sta ik er echt zelf heel erg van te kijken. Terwijl ik der wel mag

@Maflinger: Natuurlijk kom je voor de pony, maar je moet toch ook met de eigenaaren omkunnen gaan of niet soms, het is niet leuk als de eigenaar boos word omdat er een zweep onder de modder zit of dat je niet uitmest terwijl je niet hebt afgesproken dat je zou uitmesten.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:00

Mloei schreef:
jammer dat je ermee moet stoppen.
maar indd dezelfde vragen. waar reed je dan op haar als je er normaal reed? reed je altijd op de stenen? Dat lijkt me niet echt bevordelijk voor haar, omdat ze ook geen ijzers onder heeft. En zo kan je haar ook niet echt trainen lijkt mij. En galopeerde je dan nooit?

Lijkt me weining verschil als je nu op steen rijdt tijdens een buitenrit of constant hetzelfde rondje. Want dat is het toch, uiteindelijk. Galoperen op steen is niet slim daar in geef ik je gelijk. Longeren op steen vind ik al helemaal niet slim, maar dat is ieder voor zich. Mijn paard niet, mijn keuzes niet.

Heel erg leuk dier verder, je hebt mooie afscheidsfoto's genomen meid! Lachen
Veel sterkte, en je vind vast wel een andere leuke verzorgknol!

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 17:02

@Soet: Galoppeeren doen we niet meer, deden we wel toen we nog het akkerland hadden en de wei toen de schapen er nog in stonden.

joosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:22

leuke fotos, leuk paard Knipoog

En over dat op de weg rijden... op asfalt rijden is helemaal niet erg voor je paard het bevorderd juist de pezen ( En dan bedoel ik NIET galoperen hoor, maar stappen en stukje draven ken makkelijk). En ze zeggen toch ook dat ze het NIET altijd doen Knipoog

Nogmaals een stoer paard!

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:43

Mooie afscheidsfoto's Marijke.
Enne, ik weet hoe het zit, en ik geef je groot gelijk hoor meid! Dit is gewoon niet het geschikte paardje en eigenaar voor jou om een paard te verzorgen.

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:48

Altijd dat gezeur.. terwijl het om een afscheidsritje gaat
Meid, succes! En je komt vast nog wel een ander paardje tegen

SpritzJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 13:58

Jammer dat je moest stoppen, maar het is beter zo denk ik. Lachen
Deike is een mooi beest! Ja