Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Liezel1 schreef:als ik je 1 tip mag geven:
ik denk dat je dit paard beter rond, laag en over de rug kan rijden op dit moment....
hij is namelijk niet nagefelijk voor zover ik dat van deze foto's kan beoordelen...
hij "knikt" in zijn atlasgewricht (bij de oren) maar komt niet "door" in zijn hals... verder zie ik ook weinig ruggebruik...
ik denk dat dat op dit moment het belangrijkste is, daarmee los je ook het "achter de teugel" kruipen op...
garny95 schreef:nou laus ben het er niet mee eens dat ze er nog niet klaar voor zijn. Lijkt me een heel braaf paard die prima een b proef uitloopt met nette figuren. Ts moet tenslote ook nog ervaring opdoen. Impuls en lengtebuiging zou bij mij de tweede stap zijn, eerst lekker gaan zitten op dat paard.

Prissey schreef:ik wil me er verder niet mee bemoeien,
Maar ik ken meetje22 persoonlijk en haar rijgedrag ook, ik weet zeker dat ze het aan kan. En al zouden ze er samen nog niet helemaal klaar voor wezen, dan hebben ze toch weer een ervaring achter derug. En weten ze ook direct waar ze voor moeten werken.
Soms kan een wedstrijd ook voor de ervaringen wezen het gaat niet enkelt om het winnen .
Tenminste zo denk ik erover.
Lauss schreef:Ze heeft 3 paarden op het moment en er al heel wat 'versleten' dus het aantal km zit wel goed, haar houding jammer genoeg niet.
naja tegen mij hebbe ze altijd gezegd: Je hebt een nette houding of je hebt het niet, degene die het niet hebben zullen 10 keer zo hard moeten werken..

Lauss schreef:Ze heeft 3 paarden op het moment en er al heel wat 'versleten' dus het aantal km zit wel goed, haar houding jammer genoeg niet.
naja tegen mij hebbe ze altijd gezegd: Je hebt een nette houding of je hebt het niet, degene die het niet hebben zullen 10 keer zo hard moeten werken..

( en dat zal de aankomende 5 weken niet lukken ook
)

Ook een beetje flauw dat je dan begint over mijn kunnen, terwijl ik een ander beest onder mn kont heb
Snap verder de link die jij legt tussen mijn weten en mijn kunnen niet?
xxliesjexx schreef:Ook ik kom er even bij in het topic.
Allereerst wil ik tegen je zeggen es dat het er echt geweldig uitziet en dat er echt super grote vooruitgangen inzitten!
En omdat ik davey verzorg zie je het ook veel beter en merk je het ook zelf beter dan dat je het op foto's ziet.
Maar voorderest Lauss ik wil een paar dingetjes even aan je kwijt.
Ten eerste waarom ga je tegen Meetje22 zeggen dat ze 3 paarden versleten heeft terwijl het helemaal niet in dit topic over versleten draait en als ze dat toch gedaan hebt wat kan jou dat dan schelen!
Het gaat in dit topic over wat een vooruitgang Davey boekt..en dan gaat zo iemand als jij het over 3 paarden versleten hebben.
Voorderest moest je helemaal niet hier in dit topic komen want heb je jezelf wel is op een paard zien zitten?
Lijkt net dat als je aan het springen bent dat je denkt dat je in een straaljager zit.
Dus kom niet hier in dit topic erbij omdat jezelf niet eens verstand hebt om hoe je op een paard zit ga jij nou maar eerst op jezelf letten voordat op iemand commetaar gaat geven die alles perfect doet.. en voorderest wat ze fout doet komt ze altijd zelf achter of ze hoort het van iemand anders of van iemand die der les geeft..
Dus jij kan ook hard een les gebruiken!
Dit was mijn zegje voor jou.
? Ik heb gezegd dat ze er een hoop 'versleten' heeft, dus dat het aantal km wel goed zit
Zit verder niks negatiefs in ofzo hoor!
Moet je voortaan anky zijn om tips te mogen geven? Als ze geen tips wil moet ze ook geen topic openen
Lauss schreef:Ze heeft op dit moment 3 paarden toch? daarvoor heeft ze er ook een hoop gehad toch? Ik heb gezegd dat ze er een hoop 'versleten' heeft, dus dat het aantal km wel goed zit
Zit verder niks negatiefs in ofzo hoor!
Ik heb mezelf wel eens op een paard zien zitten, en als ik daar commentaar over wil dan open ik zelf wel een topicMoet je voortaan anky zijn om tips te mogen geven? Als ze geen tips wil moet ze ook geen topic openen