echt geweldig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt geweldig! 
Je zit er gewoon hartstikke netjes op
humor.

Voordat ze op Brent stapte zat ze trouwens op de kwpner van dik 1.75 m van mn instructrice. Galopeerde ze ook zo mee weg
Prachtige dieren met een geweldig karakter en een heerlijke uitstraling. Kiara schreef:Wat zit Sanne er keurig op zeg!
Ze heeft hem leuk aan het lopen, terwijl haar voeten amper onder het zweetblad vandaan komen.
Mooie karatefoto ook, fijn dat hij zijn bokkesprongen bewaarde tot Sanne er af was
Beetje lomp issie wel hoor
BailyKarlos schreef:Hey bekenden!!!
Wat leuk dat je op bokt zit! Leuke plaatjes van Sanne en Brent!
Met watvoor camera zijn ze gemaakt?
Het setje staat erg leuk en het rijden ziet er ook leuk uit!
Ik zie je wel weer op stal!
groetjes Danielle (van Baily en Karlos)

lotjj92 schreef:ik zie liever helemaal neit zulke harde sporen. kleine knopjes moet voldoende zijn. als je echt 'hogere' oefeningen rijd kun je ter verfijning andere sporen gebruiken. maar niet bij een paard dat de basis moet leren

L_ola schreef:lotjj92 schreef:ik zie liever helemaal neit zulke harde sporen. kleine knopjes moet voldoende zijn. als je echt 'hogere' oefeningen rijd kun je ter verfijning andere sporen gebruiken. maar niet bij een paard dat de basis moet leren
Als je wielspoortjes goed gebruikt rollen ze over de buik. Dus ik denk niet dat er veel verschil in zit, zolang je ze goed gebruikt.
Ziet er prachtig uit! Heerlijk om te zien dat dit paard zelfs door jongere kinderen gereden word.
Een echte GVR, Grote Vriendelijke Reus.
BailyKarlos schreef:Hey bekenden!!!
Wat leuk dat je op bokt zit! Leuke plaatjes van Sanne en Brent!
Met watvoor camera zijn ze gemaakt?
Het setje staat erg leuk en het rijden ziet er ook leuk uit!
Ik zie je wel weer op stal!
groetjes Danielle (van Baily en Karlos)
Zep schreef:Ik vind dat je een ontzettend leuk en sympathiek paard hebt.
Geeft hij die karatesprong als reactie op je kuit? Ik zou hem daar niet in afstraffen (immers, een reactie is altijd beter dan geen reactie) maar zorg wel dat je het naar voren toe afmaakt. Als je hem al zoveel hulp moet geven dat hij er zo heftig op moet reageren, dan moet je hem wel duidelijk maken wat voor reactie je dan wel wilt.
Veel succes!
En daar werken we dus ook heel hard aan
. Beenhulp=reactie, aantikken met spoor=megareactie. Bij tijd en wijlen is Brent erg goed aan het been, maar daar moet ik inderdaad erg consequent mee bezig zijn. Geen goede reactie, gelijk nog een keer duidelijker vragen. We doen ons best, en als ik kijk hoe het een half jaar geleden ging zijn we al heel erg vooruitgegaan
Idd mag hij nog wat meer ondertreden, maar dat krijg je niet zomaar een voor elkaar. Been ligt netjes en ik zie weinig spoor gebruik.
En geweldig hoe Sanne ermee weg rijd zeg!