Wobbe @ Longeerwerk (met touwtjes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Wobbe @ Longeerwerk (met touwtjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:35

wat een lekker pluizenbolletje zeg

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:37

Hey de eerste pony waarbij ik kan zeggen dat Nathalie dr P.C. schoner is Knipoog Nee hoor ziet er goed uit, nog zo bal haar Haha!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:39

Ach, wat een schatje Haha!
Ziet er goed uit! Haha!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 23:56

hihi het ziet er echt schattig uit Kim! inderdaad even de touwtjes eraan puur voor het idee kan zowiezo nooit kwaad.

wat ik wel zie, is op meerdere foto's het hoofd kantelen tegen de aanleuning in naar buiten, en op andere foto's loopt hij nog erg met het hoofd naar binnen gebogen. dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de eerdere ervaringen met het minder fijne bit, maar toch de tip van mij om hieraan te werken (rustig aan natuurlijk, aangezien hij nog maar een kleuter is...), dat ie lekker ontspannen gaat. iets meer inwerking van het touwtje kan inderdaad al enig verschil maken, maar houd wel in de gaten dat hij niet tegen het bit gaat of ervoor wegkruipt.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 07:38

Leuke foto's IT!
Wat goed dat je de touwtjes nog zo los doet om hem eraan te laten wennen. Aan de foto's is het idd niet te zien dat de touwtjes nut hebt, maar als je merkt dat in real life de touwtjes toch wel af en toe wat contact maken zitten ze los genoeg voor de eerste keren. Het ziet er leuk uit, ik ben benieuwd hoe wobbe gaat lopen als je een paar keer verder bent.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 10:24

Merrieveuken, bedankt voor de tip.
Ik denk dat het sowieso lastig is met die hele kleintjes om tijdens het longeren echt goed stelling te vragen.
Maar ik ga er zeker aan werken en hopenlijk gaat het vanzelf beter.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:36

Je kunt de longerlijn vast maken door de binnenbitring achter de oren door naar de buitenste bitring, dan kantelen ze meestal al snel minder, stelling zou ik nog niet vragen, aangezien ze daarvoor eerst lekker ontspannen hun hele lijf moeten gebruiken.
Verder ziet het er wel erg relax uit.