Zoo erg leuk paard om te zien, het ziet er allemaal nog erg uhh... losjes uit maar zeker een leuk dier om mee verder te komen!! heel veel suc6 met die leuke dier
Wat een mooi paard!! kom je zeker verder mee... leuk hoor. Nog beetje onbespierd kontje en wat hoog in verhouding, maar gaat zeker goed komen. 1dingetje even.. op sommige fotos lijkt het of je de beugels erg kort hebt, waardoor je volgens mij de neiging hebt wat naar voren te kiepen.. Misschien heb je daar een reden voor, anders kun je daar misschien zelf even opletten of veranderen..
Aansprekend paard! Lijkt heel erg op een merrie, van dezelfde grootte, die ik heb gehad, echt ontzettend veel. Body moet er gewoon aan gereden worden, komt vanzelf wel! En ach, aan die gangen wen je wel, hoor, haha. Op een gegeven moment wil je niet anders .. Maar wat al eerder gezegd is: laat het beestje nog maar lekker rustig doorgroeien, zo groot en jeugdig als een twenter; die heeft de tijd nog nodig om te groeien! Veel plezier ervan.
Hee Bar, Knap koppie heeft je aanwinst zeg! Nog echt een baby inderdaad, maar dat zal nog wel mooi uitgroeien allemaal. Leuk dat ze bekend is bij een aantal bokkers! Doet ze het goed in de kudde? Zal zo eens naar stal, kijken of ik de wei wel in durf nu er zo'n knoeperd bij staat