Mijn lieve poownie M1 tussen de paarden @ wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RICA

Re: Mijn lieve poownie M1 tussen de paarden @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:53

mooi gereden zeg!!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 20:19

bonnielau schreef:
Ziet er goed uit hoor! Erg leuke pony Lachen Altijd goed om te zien pony's tussen de paarden *LOL* Hoe groot is ze?

1.46 m Lachen

Mieschie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:25

Wat gaaf zeg!! Ik start sinds deze zomer ook met mijn connemarapony bij de paarden, maar ben nog niet zo ver als jij hoor! Wij starten in de L1, maar hebben in 4 wedstrijden toch ook al 7 punten bij elkaar gescoord. Mensen kijken toch altijd wel een beetje raar als je met je pony aan komt lopen, maar daar hebben we mooi lak aan!! Veel succes in het M, ik hoop er ook een keertje te komen!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 20:31

Vast wel Knipoog Als je er eenmaal bent is het allemaal niet zo moeilijk meer, en het M1 stelt nog niet zo heel veel voor. Begin nu wel te merken met losrijden dat we vaak de enige "afwijkende" combinatie zijn, tussen al die mooie grote KWPNers.

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 23:22

hey noor...
ik ben weer echt trots op je..... en vind het toch jammer dat de jury nooit wat over de lezer zegt!!!! hahahahahaha....
dikke kus....
x

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 07:42

Mieschie schreef:
Wat gaaf zeg!! Ik start sinds deze zomer ook met mijn connemarapony bij de paarden, maar ben nog niet zo ver als jij hoor! Wij starten in de L1, maar hebben in 4 wedstrijden toch ook al 7 punten bij elkaar gescoord. Mensen kijken toch altijd wel een beetje raar als je met je pony aan komt lopen, maar daar hebben we mooi lak aan!! Veel succes in het M, ik hoop er ook een keertje te komen!

Hihihi ben ik niet de enige die met mijn pony tussen de paarden gaat starten! Ik ben zelf maar 1,58 en pas dus gewoon beter op een pony als een paard. Je hoeft niet persee een paard toch? Dat vind ik zo'n onzin. Mijn jonge pony loopt al beter als sommige andere paarden bij ons.

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 14:33

Hehe, zonder goede lezer was ik sowieso weer de verkeerde kant op gereden Kimmie Knipoog

@LinZZZ: een pony hoeft inderdaad zeker niet nadelig te zijn! Als je klein bent vind ik het zelfs veel mooier, en veel goed gefokte pony's zijn mooier dan sommige paarden (kijk maar naar de pony's onder de jeugd in hogere klassen).