Geschoren [M1] Haflinger @ Work in HV Polo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: Geschoren [M1] Haflinger @ Work in HV Polo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:59

ik zie kruisjes

upanddown

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:15

Op zich ziet het er netjes uit, maar ik mis wel iets lengte in de hals en op sommige foto's lijkt ze wat gespannen. Verder kantelt ze het hoofd iets bij het wijken maar dat kan een momentopname zijn.
Veel succes in het m!

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 18:09

feliciaa: Bedankt!

panache: als jij dat vindt, miss heb je het verhaaltje niet gelezen maar daar staat ook in dat ze gigantisch druk was. En ik kan dan kiezen om miss een keer iets strenger te zijn, of moet ik met dr door de bak vliegen zodat ze dat voortaan elke keer doet??
Sorry maar een beetje minder bot mag ook wel.

cp112: Raar bij mij doen de foto's het op de computer het en oko op de laptop..

upanddown: Weet niet of je het verhaaltje hebt gelezen maar daar staat duidelijk in dat ze gigantisch druk was dus kan kloppen dat ze iet wat gespannen is.
Het kantelen van het hoofd bij het wijken kan wel kloppen, het gaat al stukken beter maar soms doet ze het nog net iets te veel.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:52

Jij wou van macho foto's maken, ik wil van deze knappe dame ook wel eens foto's maken *LOL*
Je rijdt haar netjes vind ik, ondanks dat ze fris was!

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:54

Erg mooi paard vind je handen alleen wel erg streng.
en mag ik vragen waarom je een haflinger in hemelsnaam
scheert:S

Groetjes...Haha!

RICA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:55

mooie foto's en mooie hafjj heb je erg netjes gereden in de kou!!

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 21:24

MissToseland: Kom maar langs hoor Haha! Haha denk dat ze vast wel even model wil gaan staan Tong uitsteken gek peerd dat het soms is. Bedankt Lachen

RICA: Bedankt, wie zegt dat haffies niet heet kunnen zijn mogen wel eens even op die van mij stappen Tong uitsteken

uvando: Waarom vindt je mn hand streng? En heb je het verhaaltje gelezen? Ze was erg druk en dan moet je nou eenmaal wel eens iets strenger zijn enzo streng was ik nou ook weer echt niet. Ik heb dr geschoren omdat ik bijna niet met dr kon rijden omdat ze na 5 minuten al helemaal zeiknat was, enz e voelde haar ook echt niet happy met die dikke vacht.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:34

nynkeline schreef:
MissToseland: Kom maar langs hoor Haha! Haha denk dat ze vast wel even model wil gaan staan Tong uitsteken gek peerd dat het soms is. Bedankt Lachen

RICA: Bedankt, wie zegt dat haffies niet heet kunnen zijn mogen wel eens even op die van mij stappen Tong uitsteken

uvando: Waarom vindt je mn hand streng? En heb je het verhaaltje gelezen? Ze was erg druk en dan moet je nou eenmaal wel eens iets strenger zijn enzo streng was ik nou ook weer echt niet. Ik heb dr geschoren omdat ik bijna niet met dr kon rijden omdat ze na 5 minuten al helemaal zeiknat was, enz e voelde haar ook echt niet happy met die dikke vacht.

waarom verschuil je je achter het frisse van je pony dat je dáarom je handen zo streng doet.
ik vind het er niet bepaald vriendelijk uitzien, als je pony heel fris was, waarom heb je hem niet eerst gelongeerd/losgegooid whatever.
dat getrek van je binnenhand en zo hoog boven de schoft geeft een totaal geen fijn beeld vind ik zelf.

Mooie pony verder.

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 08:23

Ik heb geen zin in een discussie, maar als jij dit getrek vindt van mn binnenhand prima..En mn pony is normaal niet zo druk en ze staat 's ochtends de hele ochtend buiten. En ik vindt niet dat je vanaf foto's kunt zeggen dat ik een gigantische strenge hand heb Heb hier met les enzo nog nooit commentaar gekregen en ook thuis of op wedstrijd niet. Misschien lijkt het op de foto's zo, maar ik zweer dat ik een stille hand heb.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 08:37

Leuk hafje hoor! Kan lekker lopen!
Op een aantal foto's zie je dat ze er net niet helemaal lekker doorheen loopt, probeer haar net iets ronder te rijden, geeft een mooier en ontspannender beeld. Succes!

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 08:44

Woww wat zijn jullie vooruit gegaan zeg ! Echt super !! Veel succes in de M1. En ik zie jullie van de zomer weer Lachen. Xx

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 08:48

ZIet er heel netjes uit; maar probeer haar wat minder kort in de hals te maken; het neusje er wat meer uit te rijden
Verder zou ik zeggen ( foto's kun je dit slecht beoordelen) dat je met een ietwat te strakke hand rijdt

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 08:59

Wat een mooie haflinger zeg, ze ziet er echt super mooi uit.
Vind het er goed uit zien hoor, zeker met dat rotweer.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:57

Vind je handen niet streng hoor nynke Knipoog Ik weet hoe mijntje kan zijn en als ze zo fris is moet je inderdaad iets strenger zijn want anders is ze niet te houden..
Nynke is bij ons op stal juist een van de weinige mensen die NIET steeds trekt in de mond van het paard.. (Noem verder maar geen namen.. Tong uitsteken )
En ik kan het weten want ben een keer bijna van dr afgeflikkert toen ik dus niet streng genoeg was Tong uitsteken

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 07:31

Barbie1986: Bedankt, ben het met je eens dat ze iets ronder mag. Maar we hebben dus een tijd gehad dat ze echt te diep liep en ik dr niet meer omhoog kreeg zeg maar.

Girlymelis: Haha bedankt, zie je van het zomer wel weer Knipoog

Charlotte: Bedankt Lachen

irmalouise: Bedankt

feliciaa: Haha das al een mooie tijd terug dan Knipoog

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:36

Je handen zijn op sommige foto's wat te hoog.
Maar goed, ik weet hoe het is om met een hyperactieve (en in mijn geval nog eens een heel sterke) koudbloed te rijden met dit weer.
Netjes gereden en een leuk dier (hoewel ik er liever wat meer vlees heb opzitten)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:04

n vind m op de 1e paard fotos erg opgekropt en ik vind ook dat je te streng bent. Als je paard fris is, hoor je dit met je ZIT op te lossen niet met geshor in zn mond.
Verder vind ik een leuke haf. Ik vind je mooier zitten en het paard beter lopen als je zonder beugels zit Ja