Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sunnymay schreef:Wel appart dat je 194 punten kan halen als je pony niet rond en nageeflijk loopt.
Zit zelf bij de paarden, dus weet weinig van het jureren van de pony's.
Ik bedoel dit niet aanvallend, want vind dat je trots moet zijn op wat je gepresteerd hebt, maar ik zat het me gewoon af te vragen. Bij de paarden kom je de B amper door als je paard niet nageeflijk/rond loopt.
Lekker doortrainen naar de L2!
Hoe groot (klein) is je Shetje eigenlijk?
Karolien_ schreef:Dat ziet er goed uit zeg. Als ik iets zou moeten zeggen zou ik inderdaad misschien de beugels liever iets langer zien en misschien de neusriem iets hoger, maar dat zijn echt kleinigheidjes hoor.
Gefeliciteerd
crossmonster schreef:maar anderzijds, de L1 met die kleintjes, is een B proef voor een gewone pony . dus het is eigenlijk klasse B , dus minder streng wb aan de teugel.
hier in brabant was het ook de A's tegen de B's
Evelli schreef:12
crossmonster schreef:als ze nog 12 is zou ik nog lekker wat jaartjes bij de pony's rijden !
er zijn enorm veel goede c-pony's die het Z niet halen omdat de ruiter te groot word, daar zou dit meisje een ideaal ruitertje voor zijn,voor de paarden vind ik ze echt nog een beetje klein.
en eerlijk is eerlijk, bij de pony's rijden is veel leuker !