Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) is je Shetje eigenlijk? 
sunnymay schreef:Wel appart dat je 194 punten kan halen als je pony niet rond en nageeflijk loopt.
Zit zelf bij de paarden, dus weet weinig van het jureren van de pony's.
Ik bedoel dit niet aanvallend, want vind dat je trots moet zijn op wat je gepresteerd hebt, maar ik zat het me gewoon af te vragen. Bij de paarden kom je de B amper door als je paard niet nageeflijk/rond loopt.
Lekker doortrainen naar de L2!
Hoe groot (klein) is je Shetje eigenlijk?
ik heb ook wel het idee dat daar bij de paarden veel strenger op gelet wordt. Toch is er natuurlijk een verschil tussen onrustig/uit elkaar lopen, en ontspannen en voorwaarts maar niet nageeflijk. Pippi toont niet onrustig en loopt goed voorwaarts zonder uit elkaar te lopen (wat je dus op de 1e foto goed kunt zien) ze zou wat ronder in de hals mogen dat is zeker waar! Maar daar wordt hard naar getraind.
En Sanne 1,35 m
Mooie draf heeft de pony! De laatste foto's vindt ik echt ontzettend leuk.
Karolien_ schreef:Dat ziet er goed uit zeg. Als ik iets zou moeten zeggen zou ik inderdaad misschien de beugels liever iets langer zien en misschien de neusriem iets hoger, maar dat zijn echt kleinigheidjes hoor.
Gefeliciteerd

crossmonster schreef:maar anderzijds, de L1 met die kleintjes, is een B proef voor een gewone pony . dus het is eigenlijk klasse B , dus minder streng wb aan de teugel.
hier in brabant was het ook de A's tegen de B's
Tjee dat je zusje al 12 is! Wat heerlijk dat ze zo lekker klein is! Kan ze lekker lang op deze geweldige shet rijden! K wou dat mijn dochtertje zo lang klein bleef
Evelli schreef:12
crossmonster schreef:als ze nog 12 is zou ik nog lekker wat jaartjes bij de pony's rijden !
er zijn enorm veel goede c-pony's die het Z niet halen omdat de ruiter te groot word, daar zou dit meisje een ideaal ruitertje voor zijn,voor de paarden vind ik ze echt nog een beetje klein.
en eerlijk is eerlijk, bij de pony's rijden is veel leuker !