Meeste commentaar is al gegeven! Als het na het weekend goed gaat met Wedge kom ik eind komende week een keer langs om te komen kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Je toppertje gaat goed zo hoor, dalijk knalle in het L1. 

Het lijkt me wel een enge bak om in te rijden, je zal maar tegen die muur aan kwakken

BasiNami schreef:Ziet er netjes uitHet lijkt me wel een enge bak om in te rijden, je zal maar tegen die muur aan kwakken
![]()
Succes in de L1, gaat vast helemaal goed komen!!
driebergen schreef:Zoals je zelf al zegt, heeft je paard de neiging te diep te lopen.
Goed dat je hieraan gaat werken!
Ik zie op de foto's dat jouw paard op de voorhand loopt en weinig naar voor gaat. De beenzetting grijpt meer naar achter dan naar voren, wat met dat op de voorhand gaan te maken heeft.
Om daaraan te werken zou ik beginnen je paard echt met zijn neus ruim voor de loodlijn te rijden en voorwaards te rijden. Pas als ie op zijn eigen benen loopt om nageeflijkheid vragen.
Geen idee of je dit ook van plan was, maar gezien het weinig achterhandgebruik zou ik het echt in de basis veranderen.
BasiNami schreef:Ziet er netjes uitHet lijkt me wel een enge bak om in te rijden, je zal maar tegen die muur aan kwakken
![]()
Succes in de L1, gaat vast helemaal goed komen!!
al verschillende keren gedaan met mijn vorige pony en met deze ook 1x bleef ik achter de deur hangen met mijn knie

Ziet er ook erg ontspannen uit.
Hij heeft een erg fijne galop lijkt me, niet?

xsimone schreef:Ik vind het er netjes uitzien!
Op sommige foto's zit je net iets naar achter, voor de rest ziet het er keurig uit!
Dus even die tussenweg proberen te vinden