Evita (+ rijden)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:58

Toevallig ken ik het paar (zie ze namelijk elke dag) en in dit geval is het wel geoorloofd. Het is een goede pony en een goed ruiter ze zitten alleen heel eventjes in een dipje waar ze weer uitkomen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:35

Hele leuke foto's! Je hebt Evita nu echt goed aan het lopen gekregen Party!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 22:54

het is heus niet zo dat ze met die teugel gelijk met d'r hoofd "goed" loopt hoor!! daar moet ik echt nog wel wat voor doen. Hij zit namelijk niet strak (dat kan niet eens, want eigenlijk is ie te lang voor evita).
En ik moet haar wel van achter naar voren rijden daar let ze juist heel veel op.

En idd Evita is en blijft wel een haflinger he, het is natuurlijk ook wat moeilijker omdat ze in verhouding een lange rug heeft en korte hals.

Ik denk dat m'n instructrice het echt wel weet, ze geeft heel goed les (ook aan Kim) en ze heeft hem op een maat gezet die ik niet strakker mag doen, zoals ie nu zit kan het geen kwaad en ik kan er niks verkeerds mee doen, het is niet zoals een slof ofzo.
verder denk ik trouwens dat je niet echt over kunt oordelen als je evita helemaal niet in het echt hebt zien lopen.

Bakkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:14

Dat vind ik ook! Irgrid weet echt wel wat ze doet. Evita is nu eenmaal niet een van de makkelijkste en op deze manier wordt jij wat handiger met rijden zodat het straks wel lukt!