Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daan_Ordeal schreef:Ik was er zaterdag ook, echt een leuke pony!
Ik vond ook dat je hem netjes voorstelde, er zaten bij de pony's wat ruiters tussen die niet zo heel erg netjes reden vond ik. Dat is dan wel zonde als je je hengst op zo'n dag komt showen. Maar goed, daar was bij jou geen sprake van!

Hij vond het wel spannend hea?
djedda schreef:je hebt het weer goed voorelkaar hoor! wat een draf heeft Djamai!!
En al die mensen, die denken dat ze het beter weten of zien, laat ze maar kletsen! t is bokt maar
ziet er goed uit! Je rijd hem ook netjes
Succes nog verder! 
marjolein88 schreef:Weet jij wel wat zagen iswant ik kan dus nergens een stukje vinden dat ik aan het ZAGEN ben... ik heb de video echt al veel bekeken, maar dat zagen ben ik dus echt niet tegen gekomen. Wel ophoudingen.
ook omdat je hem een keer ineens 'door de bocht trekt'. Ik zou het plaatje fijner vinden als je meer met je benen zou sturen. Wel vind ik dat je redelijk rustig zit, erg goed! en je lijkt niet onvriendelijk! 

WildWings schreef:Het blijft een lekker dier zeg
marjolein88 schreef:Weet jij wel wat zagen iswant ik kan dus nergens een stukje vinden dat ik aan het ZAGEN ben... ik heb de video echt al veel bekeken, maar dat zagen ben ik dus echt niet tegen gekomen. Wel ophoudingen.
Je handen van links naar rechts heen en weer bewegen zoals jij dat doet, noem ik om eerlijk te zijn ook gewoon zagen. Als jij het ophoudingen noemt, ook prima*, maar waarom ben je zo ontzettend druk met je handen als ik vragen mag? Het is ook niet de hele tijd hoor, maar bij vlagen meer, en vooral de eerste ronde op het filmpje / de eerste lange zijde![]()
*als je ophoudingen maakt sluit je gewoon je hand en open je deze weer, jouw handen gaan duidelijk heen en weer met flink wat centimeters speling.
, hoe lossen wij dat op zonder te "trekken", ervan uitgaand dat een hengstenmond soms ietsje sterker ontwikkeld is als een zacht merriemondje.
Cristina schreef:WildWings schreef:Het blijft een lekker dier zeg![]()
Met je handen van links naar rechts heen en weer bewegen zoals jij dat doet, noem ik om eerlijk te zijn ook gewoon zagen. Als jij het ophoudingen noemt, ook prima*, maar waarom ben je zo ontzettend druk met je handen als ik vragen mag? Het is ook niet de hele tijd hoor, maar bij vlagen meer, en vooral de eerste ronde op het filmpje / de eerste lange zijde![]()
*als je ophoudingen maakt sluit je gewoon je hand en open je deze weer, jouw handen gaan duidelijk heen en weer met flink wat centimeters speling.
Uhmm laat me eens raden...een jonge hengst komt ineens vanuit de losrij ruimte een bomvolle bak in met omroep, muziek en lallende bomvolle mensenmassa. Da's helemaal nieuw voor een paard. Jouw paard zou als een suffie dan z'n Z proef lopen, dat weten we. Die hengst MAG NIET aan de kletter gaan met de kans dat hij de andere hengst zou kunnen ophitsen. Kun jij ons vertellen, jij hebt ervaring met jonge hengsten op een hengstenshow, hoe lossen wij dat op zonder te "trekken", ervan uitgaand dat een hengstenmond soms ietsje sterker ontwikkeld is als een zacht merriemondje.
Dat gezeur en gezeik over een handje dat een tikje trekt om een jonge hengst bij je te houden , .... echt een pennymeisje. Als je geen ervaring hebt op dit gebied moet je niet "boven je begroting gaan praten. Ik vind de prestatie van dit meiske geweldig! Ik heb de hele dag de hengstenshow bekeken en er mochten een hoop ruiters willen dat ze zo hun 4 jarige jonge hengst konden voorstellen.
Marjolijn88 je hebt het geweldig gedaan hoor, laat die pennymeisjes het maar proberen na te doen![]()
![]()
HAAL EERST DE BALK UIT JE EIGEN OOG EN DAARNA DE SPLINTER UIT EEN ANDER ZIJN OOG

Cristina schreef:Uhmm laat me eens raden...een jonge hengst komt ineens vanuit de losrij ruimte een bomvolle bak in met omroep, muziek en lallende bomvolle mensenmassa. Da's helemaal nieuw voor een paard. Jouw paard zou als een suffie dan z'n Z proef lopen, dat weten we. Die hengst MAG NIET aan de kletter gaan met de kans dat hij de andere hengst zou kunnen ophitsen. Kun jij ons vertellen, jij hebt ervaring met jonge hengsten op een hengstenshow, hoe lossen wij dat op zonder te "trekken", ervan uitgaand dat een hengstenmond soms ietsje sterker ontwikkeld is als een zacht merriemondje.
Dat gezeur en gezeik over een handje dat een tikje trekt om een jonge hengst bij je te houden , .... echt een pennymeisje. Als je geen ervaring hebt op dit gebied moet je niet "boven je begroting gaan praten. Ik vind de prestatie van dit meiske geweldig! Ik heb de hele dag de hengstenshow bekeken en er mochten een hoop ruiters willen dat ze zo hun 4 jarige jonge hengst konden voorstellen.
Marjolijn88 je hebt het geweldig gedaan hoor, laat die pennymeisjes het maar proberen na te doen![]()
![]()
HAAL EERST DE BALK UIT JE EIGEN OOG EN DAARNA DE SPLINTER UIT EEN ANDER ZIJN OOG
Ik heb ook een pony, een ruin, dus geen hengst, maar hij is absoluut niet makkelijk op concours, aangezien hij erg bang is voor andere pony's en macho-gedrag heeft. Ik ben ervan overtuigd dat dit over gaat, dus ik heb geduld.

, had het wel op ITP gestaan. Maar aangezien het op HAW staat ga ik ervan uit dat het de bedoeling is rijtechnisch commentaar te geven, en dat doe ik dan ook. Dan hoef ik niet door jou afgezeken te worden en zulke persoonlijke aanvallen over me heen te krijgen. Is niet zo netjes Cristina, en daarbij getuigt het er alleen maar van dat JIJ hier het meisje bent, en niet ik

Krijg je weer dat gezeik over wie wel en wie niet wat mag zeggen. *zucht*Cristina schreef:hoe lossen wij dat op zonder te "trekken", ervan uitgaand dat een hengstenmond soms ietsje sterker ontwikkeld is als een zacht merriemondje.
En ik zeg ook niet dat ze hem niet netjes rijdt, ik kaart alleen een puntje aan wat mij stoort. HAW is bedoeld voor rijtechnisch commentaar
Misschien dat dat je even was ontgaan.
?