Ik spring ook af en toe nog wel met Joy ja, maar nu laat het weer het niet echt toe, ik durf namelijk niet te springen in een natte bak

@ Marieke1495; Ik val vaker naar voren de laatste tijd ja, daar ben ik al mee bezig.
en bedankt voor je berichtje!@ Ponyparadijs; Ik weet ook wat een slof inhoud, en wat ik bedoel te zeggen is dat veel mensen de slof wel als dwang middel gebruiken. ook zonder dat ze het weten. laatst had iemand ook foto's in haw staan en ze zei ik gebruik de slof niet als dwang, dat dacht ze tenminste maar op alle foto's zag je dat hij continue strak stond en het paard zeer gespannen was.
Omdat je de slof zelf in handen heb snap ik dat je snel de neiging hebt om hem strakker te pakken. en ja snap ook dat een thiedeman bij sommige te strak staat. maarja hier over blijven de meningen toch verschillend en krijg je diverse opmerkingen over
maar ik snap in iedergeval wat je probeert te zeggen 
Dank je wel!
@ Mips;
De galop is voor ons alle twee erg lastig, als Joy mag galopperen wil ze er een ''feestje'' van maken. Daarom is het soms erg lastig om toch nog ''in je paard te blijven zitten''.
En ik weet het ik hang mee in de bocht, ben daar ook druk mee bezig
haha
mooie pony
bedankt voor je tip