De Liefde (l'Amour) @ M2 les-work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MyHorseGirl

Re: De Liefde (l'Amour) @ M2 les-work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:29

Wat een apart beestje zeg! En dat hoofdje Kwijl Commentaar is door de mensen die eerder waren al gegeven Knipoog Jullie passen echt leuk bij elkaar Haha!

x_kiimy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:30

Focussed schreef:
Black_White schreef:
En wat was je van plan dat je paard zoveel bescherming om zijn benen heeft?

Ehm... Mijn paard heeft ook ijzers voor en tikt ze er ook altijd snel vanaf vandaar denk ik de springschoenen. Peesjes zijn toch ook niet zo overdreven? Tong uitsteken

ik moest mijn pony ook altijd springschoenen aan doen omdat hij anders in zijn kootholtes vanvoor liep en ik doe altijd peesbeschermers aan ook voor dressuur kan nooit kwaad ,, gwn extra bescherming Haha!

liberty_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:56

MyHorseGirl schreef:
Wat een apart beestje zeg! En dat hoofdje Kwijl Commentaar is door de mensen die eerder waren al gegeven Knipoog Jullie passen echt leuk bij elkaar Haha!

Dankjewel.Haha!
x

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:59

idd iets rechterop zitten Haha! leuke pony

upanddown

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:10

Leuke pony hoor. Op veel foto's loopt ie lekker door het lijf maar zoals al gezegd vind ik het er persoonlijk niet M2waardig uitzien. Maargoed, dat kunnen ook momentopnames zijn.
Als ik het meisje was zou ik proberen haar wat meer bergopwaarts te rijden, geeft denk ik een beter algeheel beeld.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 19:48

lotjj92 schreef:
ik vind die 3e foto niet een bepaald mooi gezicht Scheve mond
verder vind ik dat je je handen bij elkaar moet houden, loopt wel lekker ontspannen!
en je houding vind ik ook bagger, ga eens rechtzitten!

Ik zal even uitleg geven bij die 3e foto. Joyce wou aandraven, maar l'Amour dacht: "Jaaah dáaaaag Doei! ! Stappen is veel minder vermoeiend" en besloot bij meer kuit even om te draaien, en precies op dat moment nam ik een foto.. Nagelbijten / Gniffelen

En ik ken hetzelfde probleem als Joyce (rechtzitten), het is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Een foute houding is zo aangeleerd, maar ó zo moeilijk af te leren. Al moet ik wel zeggen dat Joyce véél netter zit als ze moet doorzitten (bijv. in haar proefje).

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:53

vind er wel onstpannen uitzien Lachen vind wel dat hij wel iets meer bij elkaar mag en meer op de achterhand

liberty_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:02

sas_dancer schreef:
vind er wel onstpannen uitzien Lachen vind wel dat hij wel iets meer bij elkaar mag en meer op de achterhand

Dankjewel.Lachen
Ik probeer haar altijd zoveel mogelijk ontspannen en over de rug te laten lopen, dat vind ik het belangrijkst.Knipoog Dit zijn btw foto's van het inrijden. Als ik haar opricht komt ze vanzelf meer op de achterhand.
x

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:37

Nimmedor schreef:
helemaal niet veel beenschermers Scheve mond vierkant in de springschoenen en voor en achter beschermers vind ik veel.
Leuk pony (hoe groot issie?)
Ik vind hem een beetje te dik en het beeld niet echt een M2 beeld.
Je hebt je handen té breed en je steekt je voeten erg af.
Ook kantelt die het hoofd teveel en zit je vaak voorover.

Ga een keertje met mij mee naar stal Nagelbijten / Gniffelen Die van mij rijdt ik altijd rondom in de springschoenen en beschermers of bandages Clown

Maar terug ontopic!

Erg leuke pony! Geeft een fijn en ontspannen beeld Knipoog ik krijg af en toe het gevoel alsof het zadel jou (Als amazone ook op bokt zit en anders is het 'haar') naar voren kiept.. Dus dat het zadel niet opwaarts maar neerwaarts ligt Knipoog Kan ook zo lijken hoor!

Goed doorgaan met Sonja Bakkeren! Heeft veel effect Clown Haha!