leuk dat je zo op die paardjes mag rijden
ik zou dat 2e paardje ook longeren met een bijzet, dan loopt hij beter over de rug en zo, dat is fijner voor hem!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
darkmoona schreef:play_coy schreef:paarden hebben beiden wat last van overgewicht zie ik,
beter overgewicht dan te mager
als heel bokt nu ook al gaat vallen over het feit dat paarden ietsjepietsje te dik zijn.....
[/quote]

marleen_88 schreef:Ik vind deze paarden helemaal niet dik, integendeel zelfs.
Vind het leuke dieren, commentaar is al gegeven. Al lijkt het mij voor jou niet erg fijn om te rijden met gebroken teen?
WildWings schreef:Je hebt je handen veelste laag, daarom loopt hij 'uit zichzelf zo'. Is dus niet uit zichzelf![]()
Ik vind ze helemaal niet te dik btw, gewoon, mooi vol
Love_nadesh, een manegepaard 'aan de teugel' rijden is niet anders dan ieder ander paard, alleen als jij dat in de les niet uitgelegd krijgt ben je er misschien nog niet aan toe of kan je beter op een andere manege rijden denk ik
play_coy schreef:paarden hebben beiden wat last van overgewicht zie ik,
darkmoona schreef:play_coy schreef:paarden hebben beiden wat last van overgewicht zie ik,
beter overgewicht dan te mager
als heel bokt nu ook al gaat vallen over het feit dat paarden ietsjepietsje te dik zijn.....
Shauni schreef:Mijn handen had ik niet super laag hoor,
En als je zo hoog houd doet hij het nog,
WildWings schreef:Je hebt je handen veelste laag, daarom loopt hij 'uit zichzelf zo'. Is dus niet uit zichzelf![]()
Ik vind ze helemaal niet te dik btw, gewoon, mooi vol
Love_nadesh, een manegepaard 'aan de teugel' rijden is niet anders dan ieder ander paard, alleen als jij dat in de les niet uitgelegd krijgt ben je er misschien nog niet aan toe of kan je beter op een andere manege rijden denk ik
WildWings schreef:Shauni schreef:Mijn handen had ik niet super laag hoor,
En als je zo hoog houd doet hij het nog,
Je hebt je handel wel veel lager dan ze houden, dat is duidelijk te zien op de foto's. Daardoor lijkt het alsof je ze vastzet, en dat is de reden (denk ik) dat het paard zo diep loopt.
Wil je nou tips of niet? Want zo niet, ga lekker door waar je mee bezig bent en blijf eigenwijs, maar dan horen je foto's hier niet.
Loizy schreef:Ze zijn niet te dik, maar hebben hun reserves.
Beugels zitten iid heel kort, maar waarom rij je als je teen gebroken is???
Ook je handen hou je laag; daardoor loopt ie achter de teugel, zoals WW al zegt.
Edit; je zegt dat het niet goed ging, "ging steeds aan de teugel en achteruit"
Aan de teugel rijden is juist beter dan met 't hoofd tussen de sterren..
Loizy schreef:Met z'n kin op z'n borst is niet aan de teugel rijden, maar dat hij achter de teugel loopt
Jibbel schreef:Soory dat ik het zeg, maar je vraagt om kritiek en alles wat gezegd wordt sla je in de wind of je maakt er wel een smoesje van om het te verzachten.
Als je niet geholpen wilt worden dan lijkt het me ook niet verstandig om foto's op HAW te zetten!
Cynthiaaapje schreef:1e paard vind ik wat onbespierd in de nek verder wel leuk en tja je beugels, maar snap dat je ze korter doet.
2e paard zal ik juist mee zorgen dat ze die rug ontspant.. laag dat beest.. (niet rond maar laag) en misschien idee voor manege om er iemand bij te halen?
poes schreef:Bij het longeren kun je de teugels er beter af halen of een paar keer rond draaien en de keelriem erdoor halen