dancer is geen makkie. @solina : erg bedankt
ik doe me best
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dancer is geen makkie.
ik doe me best
Ook weer zo'n mooie fjord deze!

Dat koppie!
ik hoop dat je gelijk hebt cil
Roos_s schreef:probeer je soms record aantal topics te openen ofzo??

GinnyBanshee schreef:ja roos je deed het echt netjesdancer is geen makkie.
@solina : erg bedanktik doe me best

maar ja was toch voor de lolAnnemarie_ schreef:Roos_s schreef:probeer je soms record aantal topics te openen ofzo??
idd zeg..

sronnie schreef:Jammer dat jullie qua kleding totaal niet op elkaar zijn afgestemt, enkel de roze frutsels aan de paarden.
Zelfs de dekjes zijn verschillend van kleur, de één heeft bandages en springschoenen om en het andere paard totaal geen beenbescherming.
Dat zijn m.i. dingen die een pas de deux net afmaken
Annemarie_ schreef:Roos_s schreef:probeer je soms record aantal topics te openen ofzo??
idd zeg..
Want beste neonlight, ik begrijp dat er rijtechnisch commentaar gegeven moet worden, en dat deze opmerking je plicht als mod is, haha. Maar wat nou als je dat echt niet kan vinden? Ik heb echt met mijn kritischte (?) blik de foto's bekeken, maar voor een 4-jarig paard loopt Berry gewoon supernetjes (ook als hij niet 4-jarig was geweest, trouwens), en ik mocht dromen dat ik de houding van ginnybanshee had
Daar valt imo ook weinig tot niks op aan te merken.
roosje84 schreef:sronnie schreef:Jammer dat jullie qua kleding totaal niet op elkaar zijn afgestemt, enkel de roze frutsels aan de paarden.
Zelfs de dekjes zijn verschillend van kleur, de één heeft bandages en springschoenen om en het andere paard totaal geen beenbescherming.
Dat zijn m.i. dingen die een pas de deux net afmaken
Ach..bedankt voor het zeggen, maar wij weten dit ook wel. Het was gewoon een ervaring rijker en voor de lol
Noukie schreef:Het was echt leuk! Ze waren allebei superbraaf
En de muziek was zooo geweldig![]()
trouwens, ook goed dat onze top ringmeester op de eerste foto is vastgelegd!
wie?? welke ringmeester??? oh, haha, nu herken ik mezelf
ik heb er wel wat aan!