Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt un supahh paardje! Suc6 evrder! SuperPaardje schreef:Heyy Hanna,
Ziet er superr uit! Mooie foto's ook!! Had je ook ng op Darius gerede??
RafikiEcht un supahh paardje! Suc6 evrder!
wammesje schreef:ziet er mooi uit! en weer hele mooie foto's Amanda

Jotee schreef:Oehw, mooi peerd. En vooral lekker bruintuig!
Maarehm, ik vind dat je er té voorzichtig op zit. Iets rechter op, handen dragen en benen iets naar achteren.
En waarom heb je eigenllijk een bodyprotector om?
maar mag ik vragen waarom je met bodyprotector rijdt? Omdat je op de rijfoto's in je profiel namelijk zonder rijdt.. ook niet op die heeeele grote!
Ben dus gewoon benieuwd!
Het is een hoge neus riem.
Dan weet je dat voor de volgende keer
Peelie schreef:hij moet niet over de bakstukken maar er onder doorHet is een hoge neus riem.
Dan weet je dat voor de volgende keer
Normaal zit dat ook gewoon goed, maar net deze keer is het toch misgelopen, terwijl ik hem er toch écht zelf nog onderdoor heb gedaan, maarja! Liek_Volan schreef:een lekkerbeest is het hoor,
haha in het echt is hij een nog lekkerder ding,
want ik heb hem gewoon al een paar keer in 't echt gezien.
Volgend weekend kom ik weer in de binnenbak rijden,
Dus dan zie ik je wel!
En het ziet er super netjes uit han, alleen nog aan een paar puntjes werken,
maar dat komt allemaal wel goed!

Sanne_Relax schreef:Wat een mooi paard! Je rijd hem ook wel lekker relaxed. Goed hoor!!
Commentaar is al gegeven. Bruine tuig staat hem erg mooi!

Amanda schreef:Wat de foto's betreft: bedankt voor de complimenten
Je zit er echt goed op
Er zijn wel wat puntjes, maar die weet je zelf ook wel. Ik vond het er erg vriendelijk en ontspannen uit zien. Ik ben benieuwd hoe dat over een paar maanden gaat als jullie elkaar wat beter kennen
Dan mag je wel weer langskomen hoor!
lonnie schreef:wat mij opvalt is het mooie tuig! weet je zo wat voor merk het zadel is, ga nl van de week kijken naar een nieuwe en vind dit wel een superkleur!
lonnie schreef:toevallig, wilde net een pb sturen! bedankt voor je reactie!