Jullie zijn een leuke combinatie samen

Dat setje staat echt super leuk op Zifje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

Als je het maar vaak genoeg hoort dan leer je het vanzelf af! 
) 
maar ik werk eraan 
WesseLady schreef:Zozo, dat ziet er al netjes uit! Zif loopt fijn hoor, niks op aan te merken. En tja, die handen... het blijft moeilijk he! Ik denk dat Shannah daar maar eens flink op moet letten als ze je les geeftAls je het maar vaak genoeg hoort dan leer je het vanzelf af!
Met die wedstrijden gaat het wel goedkomen straks!
Heb je al wat opgegeven?
hahaNoraly_ schreef:Ziet er goed uit Rilla! Het gaat echt al netjes, als je in april op wedstrijd gaat, wil ik best een keertje mee! Kan ik jullie live zien
Je setje is leuk joh!
Liefs Noraly

patjelisa schreef:Meis ziet er netjes uit commentaar is al gegeven!
En wat is Zifje toch leuk!
Dekje staat er leuk en in April ga je ervoordan neem ik Zifje wel onder handen
Je mag haar dan helemaal komen fatsoeneren
mooi in de knotten enzo 
eline_di schreef:Leuk paard! Kan je denk ik nog wel een eind mee komen.
Let heel goed op je handen. Ze zitten veel te laag, daardoor val jij voorover.
Vind ik heel leuk om te horen 

Annemeik schreef:Ziet er leuk uit joh!
Denk wel om je binnenhand (niet zo heel erg van de hals, gaat ze naar binnen vallen) en ga eens recht op zitten!
Verder echt een gave galop zeg! Zal later wel moeilijk te sluiten worden.

sunnymay schreef:Niet te veel nadenken om je paard in de houding te willen rijden...
Eerst lekker voorwaarts van achter naar voren rijden.
Handen netjes bij elkaar dragen (wat wijd vind ik niet erg, als je maar niet vast zet)
Rij lekker veel rechte lijnen om balans en evenwicht te creeeren.
Je zit nu ook niet lekker, omdat je er volgens mij te veel aan wil werken.
Puntjes omtrendt je houding/zit geef jezelf al aan.
Wordt wat losser, dan gaat dat goed komen!
Blijf bedenken dat het een 3,5 jarige is met nog weinig ervaring!
April starten gaat gerust lukken, maar focus je daar niet te veel op.
Dan creeer je denk ik te veel spaning.
Verder vind ik het een mooi paard om te zien!
Kleur van het setje is ook super! Ziet er goed uit voor een 3,5 jarige!
Succes!

Timbers schreef:Zooooooo wat wordt Zifje ineens een volwassen paard Rilla, het hele puppy paard zijn is er af aan het gaan. Stoer paard wordt het zo![]()
Commentaar geef je zelf dus volgens mij weet je heel goed waar je mee bezig bent![]()
Super meissie!
Ze wordt idd steeds volwassener om te zien, nu nog haar gedrag
haha
hehe dat kan ik me niet permitteren hoor! Epona_ schreef:Ziet er goed uit, nog een beetje gespannen maar dat lukt wel!
Meen je dat je niet rijdt als het nat ishehe dat kan ik me niet permitteren hoor!
dan vind ik het gevaarlijk om met mijn jonge paard te gaan rijden, aangezien ze nog wel eens aan de ren wil gaan aan de longe
. Je handen zet je idd te laag en te breed. Om hem te laten uitzakken is dat goed maar probeer 'normaal' de handen in normale positie te houden
. Gaat zeker lukken dat concours.
Shir89 schreef:Leuk paardje.
Het moeilijk aanspringen in de (moeilijke galop/ linker galop) heeft denk ik ook te maken met het feit dat je de verkeerde stelling vraagt, op alle foto's van de linker galop kijkt hij naar buiten toe. Waarschijnlijk begrijpt hij niet welke galop je nou echt van hem vraagt.
Succes en veel plezier met je dier
maar ze wil de linkse stelling niet aan nemen.
Zalvador schreef:Leuk beestje! Hij ziet er goed uit.
Denk er wel aan dat ie niet gaat kantelen, als hij zich dit op deze jonge leeftijd aan gaat wennen, dan krijg je straks een paard die erg moeilijk mooi te buigen is. Hij kruipt een beetje onder het werk uit op deze manier, omdat ie bepaalde spieren nu niet hoeft te gebruiken.
Ben blij dat je erachter bent hoe het komt waarom hij geen stelling links wilt aannemen. Is het al verbeterd?