[HAW] Vicky (welsh B)@ work; dubbele lijnen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: [HAW] Vicky (welsh B)@ work; dubbele lijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 01:34

ik vind het er erg netjes uitzien, in de draf wat kort, maar over het geheel netjes, zeker gezien het feit dat het nog niet echt routine is.

wel vind ik dit soort lijnen veel te zwaar voor gebruik aan de dubbele longe of bijv. lange lijnen. het is juist zaak om voor een zo licht mogelijke verbinding te zorgen, en een zware lijn werkt altijd sterker in dan een lichte bij gelijke hulpen, bovendien heb je veel minder gevoel door een zware lijn. release zal ook een stuk minder zijn dan met een lichtere lijn.

een dubbele longe heeft niet voor niets twee dunne touwtjes aan de uiteinden.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 03:07

Ik zie haar liever iets dieper lopen dan op deze manier. Op bijna alle foto's aan het eind drukt ze haar rug weg, dat lijkt me niet de bedoeling van het 'bovenin' stellen. Probeer erop te letten dat ze wel ontspant en niet in een houding blijft hangen. De foto's in het begin (galop ed) zien er trouwens iets beter uit.

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 12:21

Merrieveulen: Ja Daar heb je wel gelijk in ja! Badankt!
Sjaantje: Klopt, dat ze haar rug een beetje wegdrukt, dat doe ik ook zeker als ik met dubbele lijnen bezig ben. Maar als ik me lijnen in 1 hand neem en dan een foto maak komt ze toch weer met het koppie omhoog Knipoog !