Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elmira schreef:Prachtig paard en vind het er best wel goed uitzien
Mag ik vragen waarom als je zegt dat je het zo spannend ed vind dat je dan geen cap op je hoofd hebt?

Hij lijkt te zweven in draf zeg
Geweldig dier! 

)

Rivano schreef:De fotos zijn genomen in Brazilie, vlakbij Sao Paulo. (daar werk ik.)
polly2 schreef:Je hebt mijn nieuwsgierigheid nog niet bevredigd...waar is het nou, dat deze foto's genomen zijn? In welk land?
wendely schreef:Wat een onwijs leuk dier zeg, je doet het netjes zeker voordat je er voor het eerst op zit.
En een capuitleenservice hebben ze daar idd niet, volgens mij kennen zie niet eens caps. Tenminste niet toen ik daar heb gereden.polly2 schreef:Je hebt mijn nieuwsgierigheid nog niet bevredigd...waar is het nou, dat deze foto's genomen zijn? In welk land?
Misschien even lezen? Ze heeft de pagina hiervoor geschreven dat dit in Brazilië vlakbij Sao Paulo is.
En netzoals de vraag over de cap heeft ze al beantwoord en daar wordt ook steeds weer om gevraagd
moeten we dan ook maar niet meer zeggen dat t een mooi paard is, aangezien dat ook al paar keer gezegd is
wendely schreef:En een capuitleenservice hebben ze daar idd niet, volgens mij kennen zie niet eens caps. Tenminste niet toen ik daar heb gereden.
Was dat nou een 'Cap'? Iets europees? Ze kende alleen het hoedje van mijn instructeur. Vonden ze ook veel practischer. Ze rijden zelfs de paarden in zonder cap. Roos_s schreef:Leuk paard hoor, en ziet dr ook wel goed uit voor iemand het eng vind..
Roos_s schreef:en als je echt zo bang bent ga je er niet opzitten als je al bang bent om te vallen
maras schreef:Als je weer in NL bent dan geldt mijn uitnodiging om op 1 van mijn bijzonder brave paardjes te komen rijden nog steeds hoor. Die zijn niet perfect afgericht en zijn heel vergevingsgezind wat betreft foutjes