Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je paard iets hoort zal 'ie het alleen maar enger vinden! En een paard trekt zn hoofd echt wel opzij als 'ie iets engs ziet!

Maar soms irriteer ik me er echt vreselijk aan!

Junella schreef:Ik heb ook zo'n merrie...
Of ze wordt een standbeeld, of ze staat in 1 sec. aan de andere kant van de bak. Kan haar daarna wel weer gewoon oppakken en verder gaan waar we gebleven waren.
Maar moet altijd goed mijn best doen om er dan niet af te vallen.
Al begint het wel te wennen![]()
Ik rij dan ook met stelling naar binnen en als ze echt weg blijft schieten (zijn altijd dezelfde stukken) dan zet ik haar daar is goed op de rem. Uiteindelijk gaat het dan goed.
Maar oweeee als ik haar niet aan het werk houdt.......![]()
Soms best vermoeiend dat je er niet even op kan stappen maar altijd helemaal 'bij de les' moet zijn. Mja saai wordt het er niet door
Kitty1 schreef:Maar ik vind het zo link dat ze in een mum van een seconde met een vaart van 100 km wegstuift! Mijn merrie is me dan te snel af en daar baal ik van. Ik ben ook inmiddels 36 jaar en vind dit niet zo fijn meer. Ze is zo snel en daardoor ook een goed dressuurpaard maar hoe raakt ze nu zo onder de indruk van mij dat ze dit gedrag niet meer durft te tonen?

[/quote]