Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Flower schreef:MAIKO!
Wat heb je dat goed gedaan Cleo !
Hoe voelde je slipjas aan![]()
Maar ik moet wel zeggen dat mn slipjas een stuk beter staat dat mn gewone jasje
denk je dat deze foto: http://www.digishots.nl/watermark.php?i ... ir=BSAMVW/ mooi is op A4 formaat, anders laat ik het namelijk bij 4 foto's ipv 5
CleovG schreef:Ik kan hem nu wel gewoon bewerken zonder dat we steeds harder en harder gaan, en de foto's van de galop op de lange zijdes is uitgestrekte galop en in de voltes moest ik hem uit een pirouette rijden
In de voltes 10 meter was Maiko er van overtuigd dat hij een pirouette moest draaien en dan moet ik altijd iets meer tempo rijden om hem daar netjes uit te rijden.
. Was dat trouwens bij het Hippisch centrum in Harmelen?
Ziet er netjes uit, gefeliciteerd!
Cyn_Sil schreef:Wat een super mooi paard zeg en mooie foto's. Was dat trouwens bij het Hippisch centrum in Harmelen?
_Nicky schreef:Goh, je slipjas maakt het plaatje helemaal af he?Ziet er netjes uit, gefeliciteerd!
weemi_4 schreef:heel mooi , wat een leuke bles heeft je paard seg![]()
en ng veel succes
MyWishMax schreef:Ziet er goed uit zeg! Vind hem in 1 draf foto beetje lang worden, maar de galop ziet er erg fijn uit! Gelukkig gaat het steeds weer beter! Jullie komen er wel