Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De foto's zijn ook erg mooi, en ik vind Maril zijn kleur best meevallen!
Enige wat mij opvalt is bij de middendraf foto, dat hij zijn achterhoef naast zijn voorhoef (wil) neerzet(ten). Kan het zijn dat hij daar niet volledig recht gesteld was oid? Mij is iig altijd verteld dat dat niet ''mag''
Das het enige '''''foutje'''''' dat ik zie
voor de rest ziet het er erg goed uit, proficiat met de score! Wat houd dit nu in eigenlijk? (die eerste B-kaderscore)
....pharagirlke schreef:Ziet er goed uit hoor meiskeEnige wat mij opvalt is bij de middendraf foto, dat hij zijn achterhoef naast zijn voorhoef (wil) neerzet(ten). Kan het zijn dat hij daar niet volledig recht gesteld was oid? Mij is iig altijd verteld dat dat niet ''mag''
Das het enige '''''foutje'''''' dat ik zie
voor de rest ziet het er erg goed uit, proficiat met de score! Wat houd dit nu in eigenlijk? (die eerste B-kaderscore)

sunnymay schreef:Top prestatie! En opperste concentratie....
Lijkt alsof je soms wat acherover hangt (wat te veel aan het hangen bent in je onder rug) in de draf (foto van zijaanzicht)
Verder vind ik jullie vooruit gegaan. Net wat eerder is gezegd, hij loopt wat meer over zijn rug, ipv dat hij zijn rug wegdrukt. Lekker zo doorblijven gaan en op naar de volgende kader wedstrijd!!!
sunnymay schreef:Top prestatie! En opperste concentratie....
Lijkt alsof je soms wat acherover hangt (wat te veel aan het hangen bent in je onder rug) in de draf (foto van zijaanzicht)
Verder vind ik jullie vooruit gegaan. Net wat eerder is gezegd, hij loopt wat meer over zijn rug, ipv dat hij zijn rug wegdrukt. Lekker zo doorblijven gaan en op naar de volgende kader wedstrijd!!!

Heb hem het ook nog niet zien doen op andere foto's. Vandaar dat het me in deze op viel
pharagirlke schreef:marillon het kan idd een moment op name zijnHeb hem het ook nog niet zien doen op andere foto's. Vandaar dat het me in deze op viel
moet rijden. Maar iets meer ontspannen staat wat vriendelijker...

niet dat mijn gezicht tijdens het rijden erg charmant is 

Blesje_Love schreef:Heej!
Wat een leuke foto's!
Heel erg gefeliciteerd, wat een mooie score!
Haha, jaa je trekt idd wel leuke gezichten
Even een vraagje::
Weet jij tot welke leeftijd je bij de junioren mag?

marillion schreef:Blesje_Love schreef:Heej!
Wat een leuke foto's!
Heel erg gefeliciteerd, wat een mooie score!
Haha, jaa je trekt idd wel leuke gezichten
Even een vraagje::
Weet jij tot welke leeftijd je bij de junioren mag?
Ja
Vanaf het kalenderjaar dat je 14 word, tot het jaar dat je 18 word (het jaar dat je 18 word mag je nog uitrijden, dus als je bijv. in januarie 18 word dan mag je gewoon nog t/m december junioren blijven starten)