Welsh (Beauty) op wedstrijd L1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iv_Oebel

Re: Welsh (Beauty) op wedstrijd L1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:24

Nou commentaar geef je zelf al!!
Ik vind het er verder echt netjes uitzien!!
Wat een stoere pony heb je Haha!

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:31

Commentaar is al wel enkele x gegeven. Ik ga hier volledig met mee.
Je hebt een aansprekende pony, volgende keer vast beter! Knipoog

Curro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:04

wat een plaatje Vork
ziet dr mooit uit ga zo door:A

sappho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:22

Wat een onwijs mooi dier! Ziet er zeker niet slecht uit... wat je zelf al zei.. Let op je handen en kiep niet naar voren blijf recht op zitten.. Verder vindt ik het er erg netjes uitzien!!!

Ing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:27

WOW wat een knappe pony! Cool mooi in zijn vel en een goede beweging! mag je zuinig op zijn!

het commentaar geef je zelf al, op je kont gaan zitten en schouders naar achteren en opletten op je handen. Vraagje, hoe oud ben je? ik schat je al (bijna) de pony's uit, of misschien start je bij de paarden (moet ik nu dekking gaan zoeken?) Gr Ingrid

Lies_Beaut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 15:04

haha ben 23 dus start tussen de paarden Lachen bedankt voor de complimentjes Haha!

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:27

Wat een leuk paardje,, Rijden ziet er goed uit hoor, je hebt je winstpunt vast wel verdiend!! Ziet er echt netjes uit Haha! Zou je ook een reactie bij mijn nieuwe topic willen plaatsen? ben wel nieuwschierig naar commentaar en reacties Vork

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:30

Wat een geweldig mooi paard zeg! echt 1 van de mooiste die ik ooit heb gezien, serieus, Kwijl

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 12:12

Lies_Beaut schreef:
het moeilijke bij hem is dat hij vreselijk druk is. Dus zodra ik meer druk geef met mn benen en mn handen open springtie in galop aan. (dat vindtie namelijk erg leuk en makkelijk)

Ik snap je probleem en ook je reactie door dan van voor vast te gaan houden. I've been there too Ja Toch moet je hem gaan leren op jou te wachten. Hij moet dat voorwaartse en drukke om gaan zetten in gehoorzaamheid en dan mag hij daarbij natuurlijk nog steeds voorwaarts en druk zijn als hij maar bij jou blijft.

Kleine controlepuntjes; gaat hij bij na het opstijgen op jouw been voorwaarts in stap of doet hij dat zelf? Springt hij aan in galop, omdat jij je hand ontspant of op je been? Kun je je been sowieso wel aanleggen zonder een verschrikkelijk voorwaartse reactie? En wat als je helemaal niets doet, dus handen los en been eraf, blijft hij dan in hetzelfde tempo onder je lopen?

Hem leren bij jou te blijven, is ontspannen in je hand en elke keer als hij wegrent terugzetten. Daarna gelijk weer ontspannen. Terugzetten gebeurt in eerste instantie met je zit en als je daar geen reactie op krijgt even een korte ophouding met je buitenteugel. Dan krijgt hij niet de kans om te gaan hangen. En dat is wel duidelijk doorkomen, maar niet te grof. Je wil wel reactie trouwens, dus te lief blijven is ook geen optie een 2e keer. Probeer altijd in die volgorde te werken en geloof me. dit moet je de eerst komende tijd tot in het oneindige herhalen. Maar als je het consequent blijft toepassen heb je er zeker snel profeit van. En alleen op deze manier gaat hij op zijn eigen benen lopen en kun jij aan je houding gaan werken. Deze houding heb je namelijk om bovenstaande reden. Hij hangt op jou en zo kun jij geen onafhankelijke zit ontwikkelen.

Maar wat een plaatje zijn jullie samen. Echt dat gaat helemaal goed komen, als je dit kan oplossen Ja