mijn nieuwe topper @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliia

Re: mijn nieuwe topper @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 17:50

leuk paardje!
kan goed springen Haha!

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 17:52

ik heb elke 2 weken les van nella bijlsma hier doen we dressuur en springen en verder heb ik elke week nog losse dressuur en springlessen.
zoals hierboven al beschreven staat was ze deze dag nogal hyper waardoor ze overal was overdreven overheen ging Tong uitsteken

tja en haar hoofdstel ze loopt hier al een tijdje heel prettig mee, heb ook een gewoon hoofdstel met gecombineerde neusriem maar ik merk met rijden geen verschil. mijn insctructrice's hebben hier ook niets op aan te merken.

heb helaas niet altijd een fotograaf vandaar dat ik niet zomaar eens dressuurfoto's kan plaatsen maar ik zal mijn best doen Knipoog

en zoals je zegt het blijven momentopname's

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 18:15

aerdenhout1 schreef:
Tja...ik ben sowieso al niet weg van je hoofdstel die veels te hoog opgegespt zit voor een paard dat pas een 1/2 jaar onder het zadel is. Dan denk ik dat een paar springlessen ook niet helemaal overbodig zijn als ik je op deze foto's over een liggende balk heen zie gaan. Ik vraag me dan ook af...waarom??
Ik zou denk ik eerst eens wat dressuur gaan rijden voor ik zou gaan springen. Of plaats eens wat dressuurfoto's??
Ik weet dat het dan moment opname's zijn, maar het ziet er gewoon niet echt vriendelijk uit.

Waarom ziet het er niet vriendelijk uit dan? En je ziet zo vaak paarden die wat heftig zijn die zo over een galopbalkje heen gaan hoor. En dan na een paar keer is dat wel over! Ik denk dat je dit beter kan hebben dan een paard wat er bij wijze van spreken gewoon overheen struikelt. En het is nog een jong paard die nog veel moet leren, maar zit daar maar niet over in hoor, dat komt goed! Haha!

Naomi_Punky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 18:20

leuk paardje!!! Haha!
Die sprong vond ik er erg komisch,
je paard doet net alsof er een hele hindernis staat Hyper!