Verder offtopic reacties worden zonder notitie verwijderd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marillion schreef:hee annemarie!!
Nog gefeli met hem he!
Veel mensen zeggen wel dat hij wat opgekropt loopt, maar een jong paard moet juist veel rond en laag gereden worden, zodat ze die bovenlijn niet vast gaan zetten.
En zeker in de training vind ik het niet nodig om hem op te richten
(ik train met marillion ook bij Hans en Cora) en marillion word ook bijna nooit opgericht in de training,
puur om ze te kunnen laten ontspannen en op de eige benen leren lopen.
Veel suc6 verder annemarie, en ik zie je weer bij H & C!!
Kitty1 schreef:Heel knap paard! Is hij schrikachtig (Jazz)?
Wanted2003 schreef:marillion schreef:hee annemarie!!
Nog gefeli met hem he!
Veel mensen zeggen wel dat hij wat opgekropt loopt, maar een jong paard moet juist veel rond en laag gereden worden, zodat ze die bovenlijn niet vast gaan zetten.
En zeker in de training vind ik het niet nodig om hem op te richten
(ik train met marillion ook bij Hans en Cora) en marillion word ook bijna nooit opgericht in de training,
puur om ze te kunnen laten ontspannen en op de eige benen leren lopen.
Veel suc6 verder annemarie, en ik zie je weer bij H & C!!
Ik zie op de foto's wel rond, maar geen laag/diep hoor! Das zeker niet verkeerd, maar in deze houding bereik je er weinig mee hoor (dat hij op eigen benen gaat lopen). Daarnaast is oprichting helemaal niet verkeerd, zeker wanneer je paard goed aan het been is en met wat tempowisselingen richten ze zich vaak zelf al op. Dus wanneer hij het aanbied zeker niet afschuiven.
Ik vind het een plaatje van een paard en het beeld op de 1e foto vind ik wel fijn!
Pipo schreef:Erg gaaf paard!
Ik heb wel commentaar: Ik vind namelijk je rode vestje vloeken bij je roze setje
Pipo schreef:Erg gaaf paard!
Ik heb wel commentaar: Ik vind namelijk je rode vestje vloeken bij je roze setje