super joh! gefeliciteerd met je puntjes!
Wanneer ga je meer met hem en tica natuurlijk
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? Daan_Ordeal schreef:Gefeliciteerd met je punten, dat is nog eens een leuk debuut!!
Probeer je tenen iets minder naar buiten te draaien, hierdoor kom je ook steeds met je sporen tegen zijn buik. Je zegt in beide proefjes een 7 voor je houding te hebben, maar een 7 is nog geen 10, er valt dus nog wel wat aan te verbeterenIk zou ook proberen hem nog wat meer van achter naar voren te rijden, als trainingsdoel zeg maar, want voor een b proefje hoeft ie natuurlijk nog niet verzameld te lopen.
Succes verder met hem!

TalithaSL schreef:Ziet er mooi uit, mooi paard. Ga zo door

lindake schreef:Amai, proficiat met je prachtige debuut!
Wel schattig: appuyementen en Travers rijden wanneer het niet moet. Paardje laat zich goed zien dus!
Denk dat jullie het nog ver gaan schoppen, succes!

Nimmy schreef:Leuk paard, mag alleen meer lengte in de hals, krult nl op en zelf rechtop blijven zitten

Whitepanther schreef:Gefeliciteerd anous
En tjah partout dacht gewoon: Hallo al dat simpele gedoe ben ik te goed voor hoor... ik gooi der ff wat leukz bij in

Martine_m schreef:Hey anous!
super joh! gefeliciteerd met je puntjes!
Wanneer ga je meer met hem en tica natuurlijk?

Daan_Ordeal schreef:Nee ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand een 10 had maar ik bedoel er mee tezeggen dat het wel voor verbetering vatbaar is, maar dat had je vast wel begrepen
love_u schreef:naja dat slaat toch ook nergens op konden ze toch ook wel even eerder bedenken vind het echt zielig voor je
heel veel sterkte meis
polly2 schreef:Ach...wat jammer....sommige mensen zou je achter het behang plakken.....
Kon je niet voorstellen om kennis met die mensen te gaan maken dan?
dat kunnen ze niet maken.. zonde dat er geen contract was ofzo.
.