Het toppunt: rijden met een halve slof

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 15:38

Laura schreef:
En ik snap het nut niet om dat hier op bokt te zteten je kan beter nuttige dingen doen zoals een andere instructeur zoeken of hem zelf erop aanspreken!

Ik dacht dat Bokt hiervoor o.a. bedoelt was.
Ik heb altijd wel "nuttiger" dingen te doen dan te bokken.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 16:16

Ze moest gewoon ff d'r verhaal kwijt.

Ik heb zowieso al een hekel aan clubjes maar dit slaat toch alles.

Ik zou eens op zoek gaan naar een andere vereniging.
Bij veel clubs kan je ook niet lessend lid worden, je betaald dat een beetje contributie en je kan je eiegn instructeur zoeken en gewoon wedstrijden blijven rijden.

Als ik zo zou moeten rijden zou ik nog liever stoppen met wedstrijden en lessen. Het is eigenlijk gewoon chantage.
Niet lessen ook geen wedstrijden. wat belachelijk.

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 14:05

We hebben dus die vergadering gehad en iedereen heeft dezelfde klachten. Er gaat nu gepraat worden met de instructeur, hij gaat er niet uit. Verder is het in on sregelement opgenomen, dat je instructie van buiten af mag latren komen als je hoger rijdt dan het Z.
We hebben overigens wel gewoon een gediplomeerde instructeur, die zelf heel hoog gereden heeft met verschillende paarden en dus vrij veel ervaring heeft, maar hij laat er maar rare theorien op na. Een andere vereniging zoeken is voor mij geen optie, want wij zijn een van de weinige in de buurt met een binnebak, het is lekker dicht bij mn huis en het is verder super gezellig bij ons.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 14:14

voor mij zou goede instructie belangrijker zijn dan die gezelligheid moet ik zeggen. Maar goed, ieder zijn feestje.