Maar wat ik mij dan toch afvraag, waarom hengst houden als je er niet mee dekt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik weet verder niet of jullie dan een verslag moeten maken
En waarom nu nog castreren?
Hij is 19 dusjah.. Misschien gaan we er nog wel mee dekken als hij met pensioen is!

Niet l*llig bedoeld ofzo.. En de knopjes uitproberen bij zo'n paard is normaal, maar ja als die zo loopt de k*tten..Ook niet leuk..
Veel plezier ermee, maar doe lekker rustig aan met 'm zou ik zeggen. Kan me voorstellen dat 'ie ook meer het zwardere werk doet met je moeder, kun jij mooi kalm aan met 'm doen
Kan die vast waarderen.
Skitter schreef:Leuk paard hoor! En inderdaad fijn als je zo'n moeder hebt
Maar wat ik me afvraag, misschien gaat ie zo lopen kl*ten omdat je niet correct de wissels om de 2 (bv) vraagt. Je rijdt zelf nog niet zo hoog lees ik in je profielNiet l*llig bedoeld ofzo.. En de knopjes uitproberen bij zo'n paard is normaal, maar ja als die zo loopt de k*tten..Ook niet leuk..
Ja was gewoon een gedachte..Veel plezier ermee, maar doe lekker rustig aan met 'm zou ik zeggen. Kan me voorstellen dat 'ie ook meer het zwardere werk doet met je moeder, kun jij mooi kalm aan met 'm doen
Kan die vast waarderen.

Ik heb ook wel eens lessen met hem gehad. Mijn moeder doet juist erg veel basistraining met hem, het zwaardere werk doet hij ook niet vaak bij mijn moeder
Maar bij wissels wordt hij wel eens iets te enthousiast..
En zoals ik al zei, hij test je echt enorm uit
En als hij zo doet kan je m wel een keer een tik met de zweep geven, maar bij hem kan je niet echt boos worden! Dan wordt hij nog bozer en wordt hij levensgevaarlijk
Maar verder is hij wel lief hoor
Wat een mooi paard.
Het is inmiddels alweer veel beter! De laatste tijd dacht er niet echt meer om dus jah
En dat heb ik vaker gehad bij een ander paard, dus weet dat dat niet lekker voelt!
Chaelle schreef:Wat een prachtig paard!
Netjes getraind voor zijn leeftijd, echt top!
Hij voelt zich nog jong
haha
Hij ziet er inderdaad nog goed uit voor zijn leeftijd
Al zeg ik het zelf
Mijn moeder en ik zitten elkaar altijd op de stang te jagen wie er het beste uitziet, haar paarden of mijn pony's
haha