super hoor!
mooi, sportief fjordje trouwens!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
super hoor!
mooi, sportief fjordje trouwens!
Bellie2 schreef:_Sundance_ schreef:Heey:D
echt leuke reacties heb ik al(A) ik heb nu ook een acount aan gemaakt:P maar dit ben ik dus:P
maar sun is echt beter te sturen zonder neusriem:P
heel raar ik weet maarja:P sun is raar:P
maar ik dacht juist dat de strijk lappe zo hoorden nouja dan zal ik het wel fout hebbe:P
XxX _sundance_
ja je hebt ook een account aangemaakt!

) Probeer misschien je teugels iets korter te pakken.GinnyBanshee schreef:wel een super leuke fjord , en een leuke setjeziet er netjes uit
![]()
waarom rijd ze zonder neusriem eigenlijk ? ziet er wel leuk uit maar vroeg me gewoon af

_Skess_ schreef:Het bit wordt bekant naar zijn oren getrokken..ziet er niet bepaald vriendelijk uit
Roosjelief schreef:Houd je handen iets hoger, ook iet meer naar voren.
Ik hbe het idee dat ze heel erg op je hand hangt. Probeer dmv je been of een klein tikje dat op te lossen. En veel overgangen. Zo lijkt het alsof je heel streng bent met je hand maar volgensmij valt dat inderdaad wel mee.
_Skess_ schreef:foto 2, 9 en 10.
Ganti schreef:Leuk paardje, ik denk dat iedereen alles wel heeft gezegd wat ik ook had gezien!
Roosjelief schreef:geef dan been en zet hem p een kleine volte. Hij zal toch moeten leren niet te gaan hangen. Want verder geeft het een mooi plaatje hoor!

Fritsiej schreef:Vind het een leuke fjord. En commentaar heb je al genoeg gehad.
Ik vind alleen z'n manen niet om aan te zien. Vind persoonlijk dat het zwart bij jou fjord er echt veel te ver boven vandaan komt. 1 a 2 cm hoort dat te zijn geloof ik.
knolle_krack schreef:Ik vind dat de fjord netjes gereden word, en het setje staat ook super!!![]()
Ik vroeg me alleen af waarom zonder neusriem??