gefeliciteerd ! ziet er netjes uit, wanneer moet je weer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gefeliciteerd ! Mosh schreef:Net debuutIk vind het totaalplaatje er al heel netjes en constant uitzien (voor zover ik het kan beoordelen ). Als je je zenuwen nog wat onder controle krijgt komen jullie er wel hoor!
Weet je toevallig ook hoe Bente Schuyt gereden heeft? Ben ik wel benieuwd naar
Natuurlijk is het een knappe prestatie, maar felicitaties kunnen beter via de pb.
Zo ook de andere zaken die niets met rijtechnisch commentaar te maken hebben.
sologirl schreef:Superdebuut Cleo! Mag je zeker trots op zijn! Hoe voelde het nou? Voor het eerst de ring in met de slipjas?![]()
sunnymay schreef:Super gedaan, ondanks dat je niet lekker was! Punt is binnen.
Lijkt alsof je op foto 6+7 wat achterover hangt, maar is moeilijk te zien. Verder vind ik jullie een mooie combinatie en je rijdt hem erg fijn en netjes!
GinnyBanshee schreef:erg knap hoor!!gefeliciteerd !
ziet er netjes uit, wanneer moet je weer?
Niine schreef:Ziet er leuk uit!! Alleen, je moest eens zien hoe de inrijbak eruit ziet als ik DL moet springen haha.. Dan kun je echt geen volte rijden hoor!
Neonlight schreef:Ik heb daarjuist een aantal reacties verwijderd. Mag ik jullie er even op wijzen dat HAW voor rijtechnisch commentaar is en niet bedoeld is als felicitatietopic?Natuurlijk is het een knappe prestatie, maar felicitaties kunnen beter via de pb.
Zo ook de andere zaken die niets met rijtechnisch commentaar te maken hebben.
CleovG schreef:Niine schreef:Ziet er leuk uit!! Alleen, je moest eens zien hoe de inrijbak eruit ziet als ik DL moet springen haha.. Dan kun je echt geen volte rijden hoor!
Maar beukt dan ook iedereen expres tegen elkaar aan? Ik zeg niet dat iedereen dat doet hoor, maar er zijn een aantal amazones die zichzelf wel erg belangrijk rijden en gewoon doorrijden, totdat ze in de gaten hebben dat je niet aan de kant gaat, maar voordat ze dat doorhebben zit je toch wel een paar keer klem... Ik snap nooit zogoed wat er moeilijk aan is om links voorang te geven maar dat je maar gewoon doorbeukt...
marrianne schreef:ziet er netjes uit hoor
jammer dat de foto's een beetje verweg zijn
moest je toevallig ook tegen ilse de groot met sydney starten?
Maar ik moest tegen haar, ze had 61,50%