Knap gedaan & mooie deken!Je zadel lijkt op sommige foto's alleen ver naar voren te liggen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Knap gedaan & mooie deken!
ik zal idd nog veel topics plaatsen 
dat hoop ik wel 
haha nee volgens mij wordt ze ook gek op taco, alleen Berry vind ze maar irritant maar ja hij is ook haar broertje, dat heb je meestal toch
toch wat quarter erin
Banshee krijgt gewoon ideen in haar kop volgens mij, want steigeren had ze ook zelf bedacht, en de spaanse pas ook, en de spaanse stap had ze binnen een dag door, alleen vind ze het nog wel moelijk om vol te houden

ik ben erg trots ja!! 
kon wel eens grappig worden als ik die foto zie van het aanspringen in galop, als ze zo ook der wissels springt
ga je nu ook Z2 starten of blijf je nog even door rijden in de Z1? 
Draflinger schreef:meiss,
netjesa gedaan
Ga je meteen over of niet?:)

unica schreef:Super Gefeliciteerdveel succes in de Z2
![]()
hele leuke foto's, hij wil in ieder geval voor je werken
vanochten waren er maar 3 paginas, nou kom ik terug van mijn wedstrijd en zijn er 5
Heb Z1 weer gestart vandaag en banshee had 214 en 202 punten 
ze loopt ook echt te showen op wedstrijden, ze vind haar zelf erg stoer zegt mijn instructriese altijd
(banshee was idd een beetje baldadig tijdens het losrijden, ze ziet er idd een beetje kwaad uit
)
en ja die manen zijn vreselijk ik weet het mloei, ze moeten nog bij groeien. Kelly_Taco schreef:Gekke Banshee
Leuk om haar nu eindelijk eens in het echt te zien
Ondanks de hyperacties toch lekker je laatste wp binnen gehaald!
Over 9 maanden samen een show daar
Inclusief stijgeren
Gefeliciteerd nogmaals!