Sorry meiden dat ik me even mee bemoei, Degene die dit heeft geschreven mijn beste vriendin heeft het op dit zwaar het gaat niet goed en het enige lichtpuntje is dat het nu Stuk beter gaat met Luna die zo verpest is door de jongen die er hier voor op heeft gereden.. Het paardjee kon geen normale stap meer zetten zat ontzettend vast en zodra er een zadel opgelegd werd raakte ze totaal in paniek..
Ze heeft ontzettend veel energie en tijd en vooral veel liefde.. er aan geven, Op dit moment is ze zo heet geblakerd dat bij ieder dingetje dat ze verkeerd op vat dus zulke dingen gaat zeggen..
Ze tegen mij die avond al.. Jess. wat heb ik nou geschreven.. Ik ben echt heel dom geweest.. Maar ik kan er niks aan doen... En ze barstte in tranen uit..
Nou kon ze niet meer op bokt komen omdit uit te leggen... er is iets mis met haar account ofzo..
Maar ze heeft er in ieder geval spijt van.. en had dit niet moeten zeggen.. Dat realiseerde ze zichzelf ook al, Ze heeft zelf namelijk ook een draver gehad, Die het goed presteerde in de dressuur..
Kortom ze heeft het niet zo bedoeld.. En moest er echt niet zo uitkomen wat helaas wel gebeurd..
Ze heeft goede momenten en slechte, Dus kijk haar aub niet zo met een verkeerd beeld aan..
Het gaat op dit moment wat beter, Ze is nu veel aan het slapen uit rusten en praten met mentor & ouders en vriendlief.. Die gelukkig heel goed begrijpen wat er met haar aan de hand is.. Er zijn dingen in het verleden gebeurd waar ze zich nu zo kwaad om maakt en nu op dit moment gebeurt er weer van alles in haar leven.. Kortom ze doet dingen waar van ze later ontzettend spijt heeft..
Ik hoop dat jullie dit begrijpen en niet aangevallen voelt of ze heeft het echt niet zo bedoeld..
Ze zou dat jullie zelf ook vertellen als haar account het weer doet..
Ze heeft nu alleen andere dingen aan der hoofd..
Groetjes,
Jess (beste vriendin van Drea_fen)
topic, Luna voor het eerst op bokt (ronaldo)
Dit is het zelfde stuk als ik in dravergekken heb geplaatst..