Zo stom staat het nog geen eens vind ik, zeker als je je bovenlijf er afknipt (dat toont wel groot), wel gaaf hoor kom je met een 1,10 m hoge pony tegen al die grote paarden van 1.80 m en dan nog winnen ook! Echt super! Heel veel succes in het M1
Ik vlecht Zorro bewust niet in. Hij heeft een brede manenkam en relatief korte manen. Als ik een hengstenvlecht zou maken zakt die na een keer schudden gelijk uit. Knotjes is geen optie, dat is echt heel lelijk. Bovendien heeft hij een vrij korte hals en door te vlechten wordt die ook nog eens dik. Hierdoor snel lijkt hij snel te kort in de hals, wat weer aftrek in punten zou kunnen betekenen.
Andere ruiters vinden het vaak geen probleem, de paarden van die ruiters daar in tegen vinden het vaak maar niets Ze lopen vaak een rondje snurkend om ons heen. Hier in de omgeving beginnen we aardig bekend te raken (mede namens bokt ) en zijn de mensen(+jury's) vaak heel enthousiast.
Vorige wedstrijd heb ik een heel mooi compliment van een jury gekregen over zijn galop en afgelopen zondag nog eentje over zijn wijkkunsten, dat vind ik echt heel stoer Het valt mij enorm op dat wij echt voor 'vol' aan worden gezien, zowel door mederuiters als door juryleden.
[edit] ik moet idd voor me kijken, maar Zorro is ook zo leuk om naar te kijken , ik probeer er al op te letten, maar zo te zien aan de foto's moet dat dus nog meer [/edit]
Hey weer is een topic van jullie, leuk Het ziet er heel netjes uit, maar probeer inderdaad meer voor je te kijken en je been niet te ver naar achteren te leggen.
Ik denk dat als je voor je kijkt, je automatisch meer "op je kont" zit en ook je benen net wat meer naar voren liggen.
Het blijft inderdaad leuk jullie zo samen, inderdaad goed op blijven letten dat je fier vooruit kijkt. Jullie mogen er beide zijn hoor!
Verder vind ik jullie plaatje echt niet te vergelijken met menig andere combinaties waarin de ruiter te groot is. Juist het rondhobbelen van meiden op kleine pony´s met weggedrukte rug maken het gewicht extra belastend. Ook bij kleine ruiters op grote paarden is het rijden met weggedrukte rug schadelijk voor het paard. Zorro heb je goed over de rug lopen en zodoende ook netjes getraind om jouw gewicht te kunnen dragen
Wel iets om rekening mee te houden, als je de mate van trainen hierop hebt aanpast (waarschijnlijk train je ook regelmatig aan de hand) zie ik er geen kwaad in in ieder geval
Laatst bijgewerkt door Bienotje op 18-01-08 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat ken ik inderdaad wel, ukkiepuk wat jij zegt. Dat de grote paarden, op Zorro reageren, mijn grote van 1.70 is ook niet altijd vrienden met shetlanders . Ik zou ook wel graag op staan kijken bij het losrijden een shetlander, maar ik heb echt respect voor jullie!
ik vind jullie echt een stoere combi (ik stoor me niet aan lengtes en zo te zien ben je niet te zwaar en zit je hem niet in de weg ) , trouwens erg mooi een geschoren shet
Ik vond het er echt supernetjes uitzien! Er was wel superstreng gepunt zeg die dag! Maar jullie hebben het weer goed gedaan en toch al die grote dressuurpaarden achter jullie gelaten
Het is niet echt een ideaal dressuurplaatje maar het vertrouwen straalt echt van jullie beide af! Ik rijd zelf op minishetlanders Natuurlijk ook op anderen!
Ziet er goed uit. Zorro is echt een leuke pony en wat ik nog het mooiste vind is dat je tussen de paarden start met hem. Gefeliciteerd met je winstpunt op naar de M!
ik vind het echt super knap hoe je dat voor elkaar krijgt! gefeliciteerd met je winstpunt, nog eentje! ik had trouwnes alleen je eerste proef gezien want me prijsuitrijking was na jou proef en toen zijn we gelijk naar na naar huis gegaan
Hee ik heb jou daar zien rijden! Dacht al dat ik je herkende van bokt Vind het echt knap dat je een shetje zo goed aan het werk hebt, en ik vond het er helemaal niet zo uit verhouding uitzien!
Veel succes verder en wie weet kom ik je nog wel eens tegen