Primeur! Zephyrius, 3,5 jarige paddox @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Espoir_

Re: Primeur! Zephyrius, 3,5 jarige paddox @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:42

Nou, ik ga ook maar weer eens iets plaatsen op bokt haha!
Leuk paardje hoor! Je ziet echt zo'n duidelijk verschil in die foto's.
Dat komt helemaal goed en je houding valt reuze mee hoor!

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:37

ik vind het erg goed uit zien
zoals je al over je benen zei ik vind het in draf niet zo maar galop:P iets stiller houden
en ik vind het wel een mooi plaatje als ik kijk op het filmpje foto's vind ik dan minder
het is zeker vooruit gegaan vergelijken met die andere foto's en misschien is het mooi om
je beugels iets langer te doen in de galop zie je het vooral het lijkt me dan wat lekkerder zitten
kan je je benen lang maken enz..
verder ziet het er goed uit succ6:P leuk paard

Onnuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 16:03

ziet er goed uit hoor!! en je houding valt wel mee, is gewoon, ja, hoe zal ik het zeggen..... mirjam Tong uitsteken Knipoog

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 22:21

Philadelphia schreef:
ik vind het erg goed uit zien
zoals je al over je benen zei ik vind het in draf niet zo maar galop:P iets stiller houden
en ik vind het wel een mooi plaatje als ik kijk op het filmpje foto's vind ik dan minder
het is zeker vooruit gegaan vergelijken met die andere foto's en misschien is het mooi om
je beugels iets langer te doen in de galop zie je het vooral het lijkt me dan wat lekkerder zitten
kan je je benen lang maken enz..
verder ziet het er goed uit succ6:P leuk paard

Dank je wel voor je tips! Ik vind zelf dat mijn benen in draf onrustiger zijn dan in galop, in draf schop ik hem namelijk echt steeds, in galop bewegen ze meer langs hem (snap je het nog Clown) Ik ben er in ieder geval op aan het letten en hoop dat ik volgende keer verbetering kan laten zien!

Onnuh schreef:
ziet er goed uit hoor!! en je houding valt wel mee, is gewoon, ja, hoe zal ik het zeggen..... mirjam Tong uitsteken Knipoog
Haha, idd echte mirjam-houding Clown Verdrietig Wanneer gaan we een houding-competitie doen? Nagelbijten / Gniffelen ROFL

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 22:45

Wat een leukertje heb jij onder je kont zeg Tong uitsteken Ziet er goed uit zeg.

Alleen wat me opviel was dat ie er een beetje mager eruit ziet, of ligt dit aan mij?

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 23:06

Dank je wel! Haha!
Hij is inderdaad dun aan het worden (al hij lijkt op sommige foto's dunner dan hij is Knipoog), dus hij krijgt inmiddels ook maismeel, wortels en op de dagen dat we hem rijden ook muesli bovenop de bix en kuil die hij normaal al krijgt. Knipoog Hij is nu namelijk ook ineens weer behoorlijk aan het groeien en dat kost hem aardig wat energie! Ja

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 18:16

Nou Mirjam

Je zat gister zo sneu te zijn dat niemand op je topic reageerde....
En zie hierboven dan toch eens de resultaten!
Is dat niet leuk?!?!?!?!
Nou niet meer zeuren he!?

Ziet er goed uit hoor, maar ja had niet anders verwacht van je... Haha!
Meen t!
Het paard ziet er wel blij uit vind ik.
Ik hoop dat je nog veel plezier met hem mag beleven en wie weet maken jij en ik ooit nog eens samen ergens een ritje!

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:53

het ziet er beter uit, qua rijden, veel beter, maar ik vind dat je paardje best zo rond mag zijn..
Ik zie hem graag wat ronder.. Zie nu ook dat je hem meer aan het voeren bent, dus dat komt helemaal goed!
Verder ga lekker zo rustig aan door met rijden, je bent mooi vooruit gegaan!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 21:01

En ik zie ze juist graag wat slanker... veel paarden hier zijn te dik, met vervelende gevolgen. Op de oude foto's is zijn conditie wat mij betreft te vol.

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 21:37

@ Frannik: Op de oude foto's was hij echt te dik, ik ben het met je eens dat hij ronder moet dan hij nu is, maar dan wel van de spieren Knipoog Hij is nu natuurlijk nog niet zo lang aan het werk, en moet dus nog heel veel spieren gaan kweken Tong uitsteken Hij mag er nu wel iets vet bij, maar niet teveel, we voeren hem vooral bij om te zorgen dat hij niet dunner wordt en dat hij energie genoeg heeft om te groeien en spieren op te bouwen.
Ik ben het dus op dat punt met Kelly eens Ja

axdevil schreef:
Nou Mirjam

Je zat gister zo sneu te zijn dat niemand op je topic reageerde....
En zie hierboven dan toch eens de resultaten!
Is dat niet leuk?!?!?!?!
Nou niet meer zeuren he!?

Ziet er goed uit hoor, maar ja had niet anders verwacht van je... Haha!
Meen t!
Het paard ziet er wel blij uit vind ik.
Ik hoop dat je nog veel plezier met hem mag beleven en wie weet maken jij en ik ooit nog eens samen ergens een ritje!

Bloos Clown ik ook met mijn gezeur he Nagelbijten / Gniffelen Vind het gewoon leuk om de reacties van iedereen te lezen, hihi Tong uitsteken

Dank je wel voor de complimenten en natuurlijk gaan we samen weer eens een keer een ritje maken! Als je er weer aan toe bent, eerst maar eens de ellende van de afgelopen week een plaatsje geven he.. Ach gut
En als je een keertje mee wilt naar zephy mag dat natuurlijk altijd! Ja