Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Philadelphia schreef:ik vind het erg goed uit zien
zoals je al over je benen zei ik vind het in draf niet zo maar galop:P iets stiller houden
en ik vind het wel een mooi plaatje als ik kijk op het filmpje foto's vind ik dan minder
het is zeker vooruit gegaan vergelijken met die andere foto's en misschien is het mooi om
je beugels iets langer te doen in de galop zie je het vooral het lijkt me dan wat lekkerder zitten
kan je je benen lang maken enz..
verder ziet het er goed uit succ6:P leuk paard
) Ik ben er in ieder geval op aan het letten en hoop dat ik volgende keer verbetering kan laten zien!Onnuh schreef:Haha, idd echte mirjam-houdingziet er goed uit hoor!! en je houding valt wel mee, is gewoon, ja, hoe zal ik het zeggen..... mirjam![]()
Wanneer gaan we een houding-competitie doen?
Ziet er goed uit zeg.
), dus hij krijgt inmiddels ook maismeel, wortels en op de dagen dat we hem rijden ook muesli bovenop de bix en kuil die hij normaal al krijgt.
Hij is nu namelijk ook ineens weer behoorlijk aan het groeien en dat kost hem aardig wat energie!
Hij is nu natuurlijk nog niet zo lang aan het werk, en moet dus nog heel veel spieren gaan kweken
Hij mag er nu wel iets vet bij, maar niet teveel, we voeren hem vooral bij om te zorgen dat hij niet dunner wordt en dat hij energie genoeg heeft om te groeien en spieren op te bouwen.
axdevil schreef:Nou Mirjam
Je zat gister zo sneu te zijn dat niemand op je topic reageerde....
En zie hierboven dan toch eens de resultaten!
Is dat niet leuk?!?!?!?!
Nou niet meer zeuren he!?
Ziet er goed uit hoor, maar ja had niet anders verwacht van je...![]()
Meen t!
Het paard ziet er wel blij uit vind ik.
Ik hoop dat je nog veel plezier met hem mag beleven en wie weet maken jij en ik ooit nog eens samen ergens een ritje!
ik ook met mijn gezeur he
Vind het gewoon leuk om de reacties van iedereen te lezen, hihi