nati schreef:je hebt geen cap op.....
Meid, dat weet ik nu echt wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nati schreef:je hebt geen cap op.....

Evelyne79 schreef:je moet eigenlijk juist gaan lichtrijden, dit om a de rug van het paardje te ontlasten maar ook om hem te laten zien dat dat niet eng is.
Als jij consequent blijft lichtrijden ook al schiet hij er even voor weg dan krijgt hij in de gaten dat dat normaal is en dat het helemaal niet eng is.
Als je stopt met lichtrijden en daarvoor in de plek dus gaat doorzitten bevestig je dat lichtrijden eng is.

Wendy schreef:Ondanks dat jullie vinden dat er al genoeg over gezegd is, zeg ik het toch nog. Waar is de cap?
Van de eigenaar ook niet zo slim trouwens, dat hij iemand zonder cap op een jong paard laat stappen. Want 3 keer raden wie er aansprakelijk is als er wat gebeurt...
Arabian_Girl schreef:Ondanks dat ik dat al een hoop keer gezegt heb. de cap was spoorloos verdwenen

Aangezien dat ze anders weer een week moet wachten en dan ligt het nog aan het weer voordat ze er weer op kan.
Leuk dat jij de uitdaging aan bent gegaan met Gemini.. Dit had je overigens veel eerder moeten doen, maar helaas mocht dat toen niet van een bepaald persoon.

Bella88 schreef:Ik vind je te zwaar om zo'n klein beest in te rijden, dat nog geen gewicht gewend is... maar ach mijn mening...

maar niet echt rijden. Bovendien is het geen 3 jarige dus hij kan al wat meer hebben ook.
Bella88 schreef:ik vind van wel
Bella88 schreef:ik vind van wel
Knap

Nadya schreef:Ik vind de ruiter ook wat te zwaar/groot ogen voor deze nog erg tengere pony. Ik rij zelf mijn 1,43 m jonge paardje net in en zit er toch anders op, hoor.![]()
Het is voor zo'n jonkie al moeilijk zat om een balans te vinden met een ruiter er op, laat staan als hij in cirkels moet lopen aan een longe.........
Over de cap begin ik maar niet en het beugel verhaal is ook al een paar keer genoemd.
Liesje89 schreef:Als hij draven eng vind, kun je beter in de verlichte zit gaat staan ipv doorzitten.. Dat is veel minder belastend voor zijn ruggetje wat toch al niets gewent is. Ik vind je ook wat groot voor 'm eigelijk.. Wellicht heb je daarom je beugels ook zo kort?
Ik vind eigelijk dat jullie redelijk overantwoord en ondoordacht bezig zijn.. Maarja wie ben ik
Nadya schreef:Ik vind de ruiter ook wat te zwaar/groot ogen voor deze nog erg tengere pony. Ik rij zelf mijn 1,43 m jonge paardje net in en zit er toch anders op, hoor.![]()
Het is voor zo'n jonkie al moeilijk zat om een balans te vinden met een ruiter er op, laat staan als hij in cirkels moet lopen aan een longe.........
Over de cap begin ik maar niet en het beugel verhaal is ook al een paar keer genoemd.

Somebitch schreef:Nadya schreef:Ik vind de ruiter ook wat te zwaar/groot ogen voor deze nog erg tengere pony. Ik rij zelf mijn 1,43 m jonge paardje net in en zit er toch anders op, hoor.![]()
Deze pony is al een ruiter gewend. Ik heb er namelijk ook een paar keer op gezeten en een rondje gestapt zelfs gedraafd op zijn 4e jaar?