Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Djaleesa schreef:Hoef ze de andere berichten toch niet voor te lezen?
En Silence hoef ook niet zo afgezeken te worden.
Als je kan zien is het weilandje erg modderig dus dan snap ik wel dat ze zo`n opmerking maken paarden kunnen gewoon eenmaal sneller uitglijden in het natte modderige gras. Zoals je ziet zakte die dus achter ook wat verder weg.

Fardauxzep schreef:nee ik hoef niet uitleg
Fardauxzep schreef:waarom, het viel wel mee, en het was niet glad dus.

dat is nou eenmaal zo als zij zeg dat ze het beste plekje heeft uitgekozen dan zou het wel zo zijn want WIJ allemaal weten niet hoe dat landje eruit ziet

maras schreef:Tjonge jonge wat kan dat paard zich verschrikkelijk verwonden in de modder![]()
Weet je wel hoe die paarden die samengestelde wedstrijden lopen ooit moeten landen, daar is dit echt compleet helemaal niets bij.
Ik vind het een leuke foto met een leuk paardje en een geweldige rem, nu jij nog een geweldige zit !

Dat was even reactie op dat andere meisje... Fardauxzep schreef:nee ik bleef niet zitten,
maar wat bedoel je met kalkoenen ?
maras schreef:We praten hier over een hindernisje van 10 cm, ja daar moet echt beenbescherming voor aangedaan worden. Jullie moeten die beesten niet zo inpakken, daar maak je meer kapot mee dan goed is in sommige situaties. Laat die ts toch lekker spelen met die pony toen ze hem nog had.