Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gipsylover schreef:Tuurlijk wel! Maar met een jong paard, dat kan altijd gekke sprongen maken, wegracen, galopperen. En dan? Dan is het opeens wel glad. Net zoals Holly zegt!
holly schreef:Mag ik trouwens ook even een complimentje uitdelen aan de longeerster?
Vriendelijk en rustig in de begeleiding van het paard.
ikenindi schreef:Als je geen commentaar wilt hebben moet je ook geen topic starten op HAW.ehm... de wei is gladder dat stenen opt moment hoor;) maar deze hele discussie wilde ik dus niet. kheb niet voor niets gezegd dat ik daar geen commentaar over wil. ieder zijn eigen mening, start dan maar een discussietopic;)
Katja schreef:ikenindi schreef:Als je geen commentaar wilt hebben moet je ook geen topic starten op HAW.ehm... de wei is gladder dat stenen opt moment hoor;) maar deze hele discussie wilde ik dus niet. kheb niet voor niets gezegd dat ik daar geen commentaar over wil. ieder zijn eigen mening, start dan maar een discussietopic;)
Er wordt veel advies op een keurige manier gegeven dus dat lijkt me zeker de moeite waard om naar te kijken.
Bienotje schreef:In ieder geval succes gewenst bij het inrijden, misschien zou het fijner zijn voor je paard als deze met longeren meer ruimte krijgt dan elke keer zo kort om de longeerder heen. Wat minder belastend denk ik, als je al voor op het harde kiest. Succes nog!
detour schreef:Krijgen de gewrichten niet teveel klappen als je regelmatig draaft op het verharde?
Mijn ruin is laatst onderuit gegaan aan de longe op het verharde, was sukkeldrafje. Hij is stabiel en voorzichtig, vind dit ook beetje link.
Quinzy schreef:Jullie doen het super ! Ik vind het zo tof dat je nu ook zo van der kan gaan genieten.
En die beton? Ik zoek speciaal beton en asvalt op tijdens een rit om op te draven. Vijlt de hoefjes mooi bij en is heel goed voor de bloeddoorstroming in de benen.