jessy1989 schreef:Ik vind dat je per paard moet kijken wanneer ze er aan toe zijn om ze te beleren, en als ik zo naar jou paard kijk is ze er nog lang niet aan toe. Ze is totaal nog niet uitgegroeid. En als je dan zo nodig op zo'n jong paard wil gaan rijden zorg dan tenminste voor een bodem in je bak waar ze niet een halve meter in wegzakt want dat maakt het allemaal nogal onnodig zwaar.
Verder vind ik het een leuk paard. ZONDE.
exuse moi? hoe kun je in godsnaam bekijken hoe de bak is? voor de informatie, de bodem is werkelijk super, en ze zakt er zeker niet ver in weg 
jezus mina, ik had het wel weer kunnen weten met bokt, alleen maar commentaar over de leeftijd.
er bestaan andere topics hierover voor discussies.
Ben ook zeker niet van plan om nog topics neer te zetten voor ze schijnbaar de fantastische heilige leeftijd van 3 heeft bereikt waarbij ik uiteraard haar strak aan de teugel mag hebben en hele parkoursen mag gaan springen, want dat wordt op bokt wel normaal gevonden 
erg jammer dat mensen zo kortzichtig zijn en zich niet eens afvragen WAT ik ermee ga doen,maar schijnbaar wel hun mening klaarhebben zodra de leeftijd in beeld komt.
en dat ik commentaar kan krijgen bij een HAW topic weet ik, zoals velen weten ben ik in het verleden zeker de beroerste niet geweest om rijtechnisch te veranderen,maar als het weer eens uitloopt op het heilige leeftijdsspelletje, dan heb je aan mij een verkeerde.