Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meisje112 schreef:Geen tips, Ik ben perfect( nee grapje, ben gewoon zó trots
)

) , maar met een hand die voor je uit geplaatst is.
. Kijk eens naar het hoofdje van je pony, vind je dit een eerlijke positie? Heb je ooit van de loodlijn gehoord? Dit is een lijn die van verticaal van de grond omhoog loopt, en daar moet het neusje van je pony op lopen. Dit is bij jouw absoluut niet het geval, het hoofdje van je pony is bijna horizontaal... en dus veelstever achter de loodlijn.
Jana_en_Ik schreef:Hmm dit is haar eerste post en ze is er zo trots op dat de pony in de krul loopt... reltopic??

Gelukkig kan het altijd erger! meisje112 schreef:Je ziet in alle dressuur wedstrijden dat paarden zo lopen! & ik heb het wel ff mooi voor elkaar hoor..
Paula1990 schreef:Geen gelul ik trek mn paard lekker in de krulsorry meid maar dit is geen heerlijk koppie omlaag
meisje112 schreef:Je ziet in alle dressuur wedstrijden dat paarden zo lopen! & ik heb het wel ff mooi voor elkaar hoor..
meisje112 schreef:Je ziet in alle dressuur wedstrijden dat paarden zo lopen! & ik heb het wel ff mooi voor elkaar hoor..
DresslOver schreef:Nágeven? Dít is geen nageven, dit is geen gel*l trek hem in de krul, heeft níets maar dan ook wérkelijk hé-le-maal niets te maken met rijden, nageeflijkheid, aanleuning of wat dan ook.
Paardrijden is geen krachtsport!
Arm paard..
alja schreef:reltopic