Duncan voor het eerst onder het zadel.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Re: Duncan voor het eerst onder het zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:48

Wat een ongelovelijk gaaf beest!! Lovers

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:56

Duncan is leuk!! Vingers aflikken

eerlijk gezegd had ik alleen een ruiter(tje) gekozen met meer balans en ervaring...
Foutjes sluipen er snel in, en haal je er moeilijk uit Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:11

Wat een geweldige pony, echt een leuk dier!
Kritiek is al geleverd en daar ben ik het ook geheel mee eens, maar zo te horen ga je al een ander ruitertje zoeken.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:17

sandr0 schreef:
Als je de pony wilt verkopen zijn dit niet echt foto's die een goed ingereden sportpony promoten. Ik vind t zelfs erg jammer dat de pony zo "ingereden" word. Vind de pony zelf wel erg leuk er uit zien. Zadel ligt uiterst belabbert.

Omdat het er een beetje rommelig uit ziet is het meteen niet goed?! Sorry maar omg... Ik heb het liever zo dan bij die 'professionele' stallen waar meteen strakke bijzet teugels om gaan... Er zijn meerdere wegen naar Rome meid.. De kwaliteit merk je wel onder het zadel, daar kun je van een paar foto's absoluut niks over zeggen! Ik heb nu mijn 2e pony ingereden, als ik jou moest geloven zou het uiterst belabbert zijn. De pony loopt nu echter wel al nageeflijk terwijl er nooit meer dan een halstertje en een goed passend westernzadel op lag, alles lekker ontspannen en speels. Trek niet meteen conclusies die gevolgd worden door ongenuanceerd commentaar maar bekijk de situatie eens in zijn geheel!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:19

green and green makes black and bleu..........

als dit meiske die pownie doorrijd, krijg je een ponie die er niks meer van snapt straks

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:21

KiWiKo schreef:

als dit meiske die pownie doorrijd, krijg je een ponie die er niks meer van snapt straks

Er wordt zo te lezen al naar een ander ruitertje gezocht, ben het echter wel met je eens...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:56

Zo zo, bokt is weer bezig. Ik was erbij, heb zelfs de 'verkeerd getimede foto's' gemaakt. Knipoog Het zijn grotendeels momentopnames hoor. Meisje trok niet aan de teugels, ja als je de bocht omwilde moet je voor de pony duidelijk zijn en je hand naar rechts zetten als je naar rechts wil. Verder werd er met een 'los' teugeltje gereden. Wel ben ik het eens met het commentaar over het zadel, ligt idd niet goed. Zag ik toen al maar ik dacht dat ik het misschien mis had. En zoals jullie kunnen lezen is Robyn al op zoek naar een gevorderd ruitertje voor Duncan. Knipoog

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:02

Lara_Silver schreef:
sandr0 schreef:
Als je de pony wilt verkopen zijn dit niet echt foto's die een goed ingereden sportpony promoten. Ik vind t zelfs erg jammer dat de pony zo "ingereden" word. Vind de pony zelf wel erg leuk er uit zien. Zadel ligt uiterst belabbert.

Omdat het er een beetje rommelig uit ziet is het meteen niet goed?! Sorry maar omg... Ik heb het liever zo dan bij die 'professionele' stallen waar meteen strakke bijzet teugels om gaan... Er zijn meerdere wegen naar Rome meid.. De kwaliteit merk je wel onder het zadel, daar kun je van een paar foto's absoluut niks over zeggen! Ik heb nu mijn 2e pony ingereden, als ik jou moest geloven zou het uiterst belabbert zijn. De pony loopt nu echter wel al nageeflijk terwijl er nooit meer dan een halstertje en een goed passend westernzadel op lag, alles lekker ontspannen en speels. Trek niet meteen conclusies die gevolgd worden door ongenuanceerd commentaar maar bekijk de situatie eens in zijn geheel!

Ik trek mijn conclusies inderdaad. Maar veel plezier verder met je pony.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 22:26

Bellatrix schreef:
Zo zo, bokt is weer bezig. Ik was erbij, heb zelfs de 'verkeerd getimede foto's' gemaakt. Knipoog Het zijn grotendeels momentopnames hoor. Meisje trok niet aan de teugels, ja als je de bocht omwilde moet je voor de pony duidelijk zijn en je hand naar rechts zetten als je naar rechts wil. Verder werd er met een 'los' teugeltje gereden. Wel ben ik het eens met het commentaar over het zadel, ligt idd niet goed. Zag ik toen al maar ik dacht dat ik het misschien mis had. En zoals jullie kunnen lezen is Robyn al op zoek naar een gevorderd ruitertje voor Duncan. Knipoog

thx Marlies Lachen

zadeltje schuift idd naar voren, jammer genoeg paste het pinokkio zadeltje niet helemaal met de singel etc, anders had ik die wel opgedaan...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:31

Ja, ik vind hem een beetje eng liggen eigenlijk...Bloos
Hebben ze er vandaag weer op gereden?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:38

sandr0 schreef:
Ik trek mijn conclusies inderdaad. Maar veel plezier verder met je pony.

Ik ben de TS niet, leer lezen aub...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 04:57

misschien kun je via bokt zo'n ruitertje vinden
een boktvriendin van me heeft zo ook een ruitertje gevonden voor haar kleintje

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 09:22

ik heb waarschijnlijk al een ruitertje gevonden Lachen het meisje doet ook de pony's van Testebeest @ bokt Lachen

@ marlies, ze hebben zonder zadel gereden, heb het pinokio zadeltje verkocht en die wordt vrijdag opgehaald, waarschijnlijk ga ik dan zaterdag een nieuw zadel halen Lachen

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 09:26

ik had zelf niet voor een beginner gekozen om erop te zetten maar hij is gelukkig braaf Haha!

Nadyche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:24

ahh Tong uitsteken wat een lief beestje!! commentaar is hier al genoeg op gegeven Tong uitsteken anders ga je alleenm aar herhalen Tong uitsteken Maak je wel weer nieuwe foto's van het nieuwe ruitertje wat erop gaat??

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 15:24

ga ik zeker doen Lachen

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:36

Over het feit dat je een pony niet door een beginner moet laten in rijden, ben ik het ook mee eens. Maar ondanks dat, vind ik dat Duncan het wel erg braaf doet zo te zien! Ik heb geloof ik een keertje gereageerd toen je een verzorgster zocht voor 'm, maar daar ben je verder niet op ingegaan (denk dat je 45 kg te zwaar vond). Ik ben ook erg benieuwd naar foto's met het nieuwe ruitertje!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 15:49

Dominiqueee schreef:
Over het feit dat je een pony niet door een beginner moet laten in rijden, ben ik het ook mee eens. Maar ondanks dat, vind ik dat Duncan het wel erg braaf doet zo te zien! Ik heb geloof ik een keertje gereageerd toen je een verzorgster zocht voor 'm, maar daar ben je verder niet op ingegaan (denk dat je 45 kg te zwaar vond). Ik ben ook erg benieuwd naar foto's met het nieuwe ruitertje!

ja je was volgens mij ook te lang Verward zat in ieder geval wel een goede reden aan vast Haha!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:09

Dat denk ik ook. Nouja, mocht je je nog bedenken dan kan je altijd PB-en want je hebt wel een erg gaaf ding hoor! Haha!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:18

Voordat ik van wal steek, ik spreek me op bokt nooit zo sterk uit, maar kan het nu niet laten.
Over de pony maak ik me nog het minst zorgen, dat dit niet de juiste basis is is inmiddels wel duidelijk denk ik.
Weten de ouders van dit meiske ook aan wat voor potentieel gevaar je dit meisje bloot hebt gesteld? Werkelijk ongelooflijk dat je een beginner op een groene pony zet! Dat kind had haar nek wel kunnen breken. Ik weet dat iedereen dat kan als je op een paard stapt, maar dit is gewoon de goden verzoeken! Je mag van geluk spreken dat je zo'n brave pony hebt!

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:21

KiWiKo schreef:

Ben het hier helemaal mee eens! Wat een mazzel heb je gehad dat dit zo'n brave pony is! maar voor het behoud van je pony zou ik toch echt eerst een geschikte ruiter zoeken en dan pas gaan inrijden!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:21

Als je even naar boven scrollt zie je dat ze een ruitertje heeft gevonden. Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:25

Kleuter + kleuter betekent dat op het eind geen enkele leert lezen...
Zoek liever een ervaren ruitertje die deze pony doorrijdt: daar ben je zelf ook meer bij gebaat als hij toch verkocht gaat worden. Of verkoop hem zo.
Alsnog een tip: vraag dat dat meisje ten minste haar handen op de schoft zet.
Verder kan een jong paard er wel eens deugd van hebben om een beginner op zijn rug te hebben, zo wennen ze aan veel gewiebel en zo. Maar voor het ruitertje vind ik het knap gevaarlijk. Deze keer was hij mss nog overdonderd...

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:26

Heej.
Ik vind het er persoonlijk ook niet zo goed uitzien voor een pony die ingereden word.
Wel goed dat je een passende ruiter zoekt!
Maar zij heeft nog geen evenwicht en hij nog moeilijk dus het maakt het voor hem zo moeilijk.
Zoek een leuk klein meisje dat al een aantal jaartjes rijd ofzo.
Goed passend zadeltje en dan beginnen.

Offtopic
Ik las je profiel, wat een erg verhaal van jullie kleine manneke.
Sterkte er mee,

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:28

_Robyn_ schreef:
ik heb waarschijnlijk al een ruitertje gevonden Lachen het meisje doet ook de pony's van Testebeest @ bokt Lachen

Mensen, lezen is moeilijk geloof ik.... Slapen