Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sandr0 schreef:Als je de pony wilt verkopen zijn dit niet echt foto's die een goed ingereden sportpony promoten. Ik vind t zelfs erg jammer dat de pony zo "ingereden" word. Vind de pony zelf wel erg leuk er uit zien. Zadel ligt uiterst belabbert.
KiWiKo schreef:green and green makes black and bleu..........
als dit meiske die pownie doorrijd, krijg je een ponie die er niks meer van snapt straks
Het zijn grotendeels momentopnames hoor. Meisje trok niet aan de teugels, ja als je de bocht omwilde moet je voor de pony duidelijk zijn en je hand naar rechts zetten als je naar rechts wil. Verder werd er met een 'los' teugeltje gereden. Wel ben ik het eens met het commentaar over het zadel, ligt idd niet goed. Zag ik toen al maar ik dacht dat ik het misschien mis had. En zoals jullie kunnen lezen is Robyn al op zoek naar een gevorderd ruitertje voor Duncan.
Lara_Silver schreef:sandr0 schreef:Als je de pony wilt verkopen zijn dit niet echt foto's die een goed ingereden sportpony promoten. Ik vind t zelfs erg jammer dat de pony zo "ingereden" word. Vind de pony zelf wel erg leuk er uit zien. Zadel ligt uiterst belabbert.
Omdat het er een beetje rommelig uit ziet is het meteen niet goed?! Sorry maar omg... Ik heb het liever zo dan bij die 'professionele' stallen waar meteen strakke bijzet teugels om gaan... Er zijn meerdere wegen naar Rome meid.. De kwaliteit merk je wel onder het zadel, daar kun je van een paar foto's absoluut niks over zeggen! Ik heb nu mijn 2e pony ingereden, als ik jou moest geloven zou het uiterst belabbert zijn. De pony loopt nu echter wel al nageeflijk terwijl er nooit meer dan een halstertje en een goed passend westernzadel op lag, alles lekker ontspannen en speels. Trek niet meteen conclusies die gevolgd worden door ongenuanceerd commentaar maar bekijk de situatie eens in zijn geheel!
Bellatrix schreef:Zo zo, bokt is weer bezig. Ik was erbij, heb zelfs de 'verkeerd getimede foto's' gemaakt.Het zijn grotendeels momentopnames hoor. Meisje trok niet aan de teugels, ja als je de bocht omwilde moet je voor de pony duidelijk zijn en je hand naar rechts zetten als je naar rechts wil. Verder werd er met een 'los' teugeltje gereden. Wel ben ik het eens met het commentaar over het zadel, ligt idd niet goed. Zag ik toen al maar ik dacht dat ik het misschien mis had. En zoals jullie kunnen lezen is Robyn al op zoek naar een gevorderd ruitertje voor Duncan.

sandr0 schreef:Ik trek mijn conclusies inderdaad. Maar veel plezier verder met je pony.
het meisje doet ook de pony's van Testebeest @ bokt 
wat een lief beestje!! commentaar is hier al genoeg op gegeven
anders ga je alleenm aar herhalen
Maak je wel weer nieuwe foto's van het nieuwe ruitertje wat erop gaat??
Dominiqueee schreef:Over het feit dat je een pony niet door een beginner moet laten in rijden, ben ik het ook mee eens. Maar ondanks dat, vind ik dat Duncan het wel erg braaf doet zo te zien! Ik heb geloof ik een keertje gereageerd toen je een verzorgster zocht voor 'm, maar daar ben je verder niet op ingegaan (denk dat je 45 kg te zwaar vond). Ik ben ook erg benieuwd naar foto's met het nieuwe ruitertje!
zat in ieder geval wel een goede reden aan vast
KiWiKo schreef:green and green makes black and bleu..........
als dit meiske die pownie doorrijd, krijg je een ponie die er niks meer van snapt straks

_Robyn_ schreef:ik heb waarschijnlijk al een ruitertje gevondenhet meisje doet ook de pony's van Testebeest @ bokt