'sterren-paard' @ training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SHALALA

Re: 'sterren-paard' @ training

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:44

Leuk paardje, ziet er netjes uit.

Probeer hem alleen iets ronder en bij elkaar te rijden, en wat voorwaartser, meer actie erin. En als je wedstrijd hebt gewoon lekker rijden. Blijf ook op je kont zitten in de galop. Voor de rest ziet het er fijn uit.

Succes met je wedstrijd.

Vuyatela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 17:52

polly2 schreef:
Leuk paard!
Is dat een nieuwe mode of zo...figuurtjes scheren? Ik zie het de afgelopen dagen steeds voorbij komen.
Sorry...ik hou daar niet van. Het is wel heel netjes gedaan...maar ik ben nogal basic zeg maar...hou ook absoluut niet van setjes bijvoorbeeld.

Nou ieder zijn eigen ding natuurlijk Haha!
Het was voor mij de 1e keer dat hij geschoren werd. Vriendin van me heeft hem geschoren en die scheert bij haar pony's steeds n hartje op de billen. Had het verder nooit eerder gezien. Ik vond het daarom wel leuk om bij de mijne sterretjes te scheren.
Maar inderdaad hier op bokt zie je het vaak, irl heb ik het nog maar 1x gezien en das bij die vriendin van me.
En ja : stiekem rijd ik wel het liefst in set Bloos Vind het fijn als alles mooi bij elkaar past.

SHALALA schreef:
Leuk paardje, ziet er netjes uit.

Probeer hem alleen iets ronder en bij elkaar te rijden, en wat voorwaartser, meer actie erin. En als je wedstrijd hebt gewoon lekker rijden. Blijf ook op je kont zitten in de galop. Voor de rest ziet het er fijn uit.

Succes met je wedstrijd.

Bedankt voor de tips!
We werken er aan!!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:56

Sterren zijn best goed gelukt, in tegenstelling tot die andere rare creaties die je vaak ziet op Bokt!
Let wel op je waslijntjes en je binnenhand, die vind ik vaak streng overkomen op de foto's... Vind de binnenhand storender dan de waslijntjes. Je mag je hakken ook uitdrukken en je tenen naar binnen draaien. Al met al geen slecht plaatje, maar ik denk dat wanneer je aan je punten gaat werken, je zult zien dat je een heel stuk vooruit zult gaan!

Vuyatela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 08:59

@Polly2 : ik had het ook niet als vervelend opgevat hoor! Knipoog Ieder zn eigen ding hé!

Sorriso schreef:
Sterren zijn best goed gelukt, in tegenstelling tot die andere rare creaties die je vaak ziet op Bokt!
Let wel op je waslijntjes en je binnenhand, die vind ik vaak streng overkomen op de foto's... Vind de binnenhand storender dan de waslijntjes. Je mag je hakken ook uitdrukken en je tenen naar binnen draaien. Al met al geen slecht plaatje, maar ik denk dat wanneer je aan je punten gaat werken, je zult zien dat je een heel stuk vooruit zult gaan!

Bedankt voor de tips!
Zeker van de binnenhand was ik me niet echt bewust. Hier ga ik zeker op letten!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:26

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties (die niets met rijtechnisch commentaar te maken hadden) verwijderd.

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 18:50

Erg mooi paardje, k vind de sterren er zeer leuk uitzien!

Voor de rest vind ik het er goed uitzien, k heb niet echt commentaar! Nog veel plezier ermee Lachen