Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
polly2 schreef:Leuk paard!
Is dat een nieuwe mode of zo...figuurtjes scheren? Ik zie het de afgelopen dagen steeds voorbij komen.
Sorry...ik hou daar niet van. Het is wel heel netjes gedaan...maar ik ben nogal basic zeg maar...hou ook absoluut niet van setjes bijvoorbeeld.
Vind het fijn als alles mooi bij elkaar past. SHALALA schreef:Leuk paardje, ziet er netjes uit.
Probeer hem alleen iets ronder en bij elkaar te rijden, en wat voorwaartser, meer actie erin. En als je wedstrijd hebt gewoon lekker rijden. Blijf ook op je kont zitten in de galop. Voor de rest ziet het er fijn uit.
Succes met je wedstrijd.
Ieder zn eigen ding hé! Sorriso schreef:Sterren zijn best goed gelukt, in tegenstelling tot die andere rare creaties die je vaak ziet op Bokt!
Let wel op je waslijntjes en je binnenhand, die vind ik vaak streng overkomen op de foto's... Vind de binnenhand storender dan de waslijntjes. Je mag je hakken ook uitdrukken en je tenen naar binnen draaien. Al met al geen slecht plaatje, maar ik denk dat wanneer je aan je punten gaat werken, je zult zien dat je een heel stuk vooruit zult gaan!