Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
supertammy schreef:Confronterdende foto's?! Ik vind het er eigenlijk heel netjes uitzien!Leuk dier!
Op sommige foto's (middendraf?) is hij alleen niet helemaal lekker in de aanleuning volgens mij. Maar dat komt vanzelf wel goed als hij sterker wordt vanachteren. Jullie zijn in ieder geval op de goede weg!![]()
Succes verder!

BailyKarlos schreef:Ohhhh Romanov is toch zo knap!!!!![]()
![]()
Hij word wel steeds witter! En jullie zitten alweer in het L2??
Hardstikke goed!

VValar schreef:Ha daar hebbben we knappe Romanov weer. Ik blijf het een heel leuk paard vinden. Mooi kleurtje krijgt hij ook, zo met zijn donkere lijf en witte staart.
Voor het beeld zou ik proberen hem iets meer bij elkaar te rijden zodat hij meer op het achterbeen komt. In de galop lijkt hij zich lang te maken en op de voorhand te vallen. Probeer dit met kleine stukjes schakelen (verzamelen en weer naar voren) op te lossen. Hij mag dan niet langer worden. Als je dit volhoudt wordt hij vanzelf sterker hierin. Ook in de draf zou ik hem geregelder meer bij elkaar rijden zodat hij wat meer gewicht op de ah brengt en zo meer tot dragen en verzameling in zijn lijf komt. Er zitten al mooie drafstukken tussen. Hij lijkt ook een mooi voorbeen in de middendraf te krijgen! Probeer zelf (met name in de galop) meer op je kont te gaan zitten. Dan kun je hem ook beter verzamelenSucces!
Nienke1990 schreef:Pianohandjes![]()
*tip* voor het naar voren zitten. Mijn oud lerares zei altijd dat je heel erg moet denken alsof je op de kont van het paard moet gaan zitten, dan ga je meestal vanzelf wat rechterop zitten. Het is het proberen waard
Odin schreef:Ja, dat is inderdaad windgaas. Is wel fijn hoor, zo rijden we eigenlijk altijd een beetje in de luwte en dat is in de polder best lekker.
FrankavdT schreef:Een paard en een amazone met plezier!! Dat is wat ik zie op je foto's. Hele leuke combinatie, ontspanning, plezier, wat wil je nog meer.
Als kleine tip wil ik zeggen: probeer wat meer rechtop te blijven zitten en je schouders naar achteren te houden.
Ik wens jullie nog veel succes in het L2!