Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zou het zelf niet durven paarden hebben der wel plezier in zeg
suus27 schreef:gave foto's.
leuk hoor zo'n jacht.
Volgens mij valt er ook bijna iemand uit zijn zadel, bij foto 7
er1k schreef:helaas kan ik me 1e post niet meer aanpassen? Zou een mod de links kunnen vervangen voor de volgende :Moderatoropmerking:[edit] Links in openingspost geplakt [/edit]

hoe werkt zoiets eigelijk , moet je lid zijn van een club/jachtvereniging ? tell me
dierfysio schreef:Shannie schreef:Hee die op die schimmel ken ikIs een meisje trouwens en dus geen man
Grappig om haar zo op foto's tegen te komen
dacht er J, de dochter van B.S. in te herkennen. klopt dat?

Shannie schreef:Nee, het is R.
Zij kan trouwens wel rijden hoor. Ze rijdt ook L dressuur en M springen geloof ik. En haar vader doet ook mee en die heeft Z dressuur gereden (1 of 2 weet ik niet precies, maar dat doet er ook niet toe). Het is dus echt niet zo dat ze allemaal rijtechnisch zo slecht zijn.
Daarbij rijden zij hun paarden ook naast de jachten gewoon zelf actief.
Daan_Ordeal schreef:Arme paarden met hun geschoren lichaam in dat koude water en dan nog een ruiter die aan je bit hangt en de sporen in je buik prikt...

Die ene man die voorover viel op een van de foto's was zeker zeiknat?
Want het is toch wel wat..
.dierfysio schreef:Shannie schreef:Nee, het is R.
Zij kan trouwens wel rijden hoor. Ze rijdt ook L dressuur en M springen geloof ik. En haar vader doet ook mee en die heeft Z dressuur gereden (1 of 2 weet ik niet precies, maar dat doet er ook niet toe). Het is dus echt niet zo dat ze allemaal rijtechnisch zo slecht zijn.
Daarbij rijden zij hun paarden ook naast de jachten gewoon zelf actief.
hmmm, dat was bij de jachtstal waar ik reed wel anders: jachtruiters kwamen bijna nooit (uitzonderingen daargelaten) en een groep meiden trainde de paarden. wij blij, zij blij!
Ze hebben een paar paarden bij huis staan die ze gewoon rijden voor de lol, maar ook trainen voor wedstrijden. sallie schreef:Heb ik het nog gemist, of weten we nog steeds niet welke jij bent ?.
Verder vind ik het ook mooi, je ziet dat die paarden er wel plezier in hebben!
er1k schreef:Ik heb inderdaad niet mee gereden. Ik heb fotos gemaakt voor mensen uit haarle die mee reden met deze jacht. Ze hadden nog nooit eerder een jacht gereden en hebben hem beide geheel uit gereden. Knappe prestatie vond ik persoonlijk