Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mleeniej schreef:Even nog een vraagje voor de Ts:
Is het nou de bedoeling dat de pony echt ingereden gaat worden? en is het jouw pony?
Cealli schreef:Respect voor die pony; de eerste keer iemand op je rug, met zoveel mensen om je heen, die lopen te schreeuwen en doen, arm beest
(en ja: totaal onverantwoord, maar ach, zelf weten he, je kan een pony maar een keer goed traumatiseren..)
lindake schreef:Tja maar als ze hier een topic starten dan is er normaal dat iedereen zijn eigen mening gaat geven...
_Esther schreef:Ik vind ook dat dit misschien niet de beste manier was, maar wat nog niet genoeg gezegd is; de pony was wel uitzonderlijk braaf. Zeker langs het verkeer

nanette_bokt schreef:Ze is het gewend, en ze vond het superleuk, en het is niet Arm beesie, ik weet zelf wel wat ärm"is en dat is dit echt niet.. !
En ze heeft geen trauma, want ze is nogsteeds hetzelfde..
Cealli schreef:nanette_bokt schreef:Ze is het gewend, en ze vond het superleuk, en het is niet Arm beesie, ik weet zelf wel wat ärm"is en dat is dit echt niet.. !
En ze heeft geen trauma, want ze is nogsteeds hetzelfde..
Ik zeg niet dat ze nu een trauma opgelopen zou hebben, maar echt relaxed kan het niet geweest zijn!
En daarnaast, dat dit de normale situatie voor haar is, wil niet zeggen dat ze het gewend is/ er voor zou kiezen!
Citaat:Inderdaad Marigold...ze had alleen maar haar benen recht hoeven doen en de pony was onder haar vandaan gelopen.
Sorrie hoor....dit was een schot voor open doel.