Verder zeg je het zelf al, je tenen

Probeer ook iets minder op zijn hals te leunen (ziet er zo uit), dus een wat onafhankelijkere zit.
Maar ziet er netjes uit hoor, ga zo door.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leanee schreef:Zo die kan springen, ziet er goed uit! Veel succes met je eerste cross dan!
Mag ikw at vragen over dat vest? Is dat van Harvest?
Shyla25 schreef:Mooie voorbeen techniek heeft hij
Verder zeg je het zelf al, je tenen
Probeer ook iets minder op zijn hals te leunen (ziet er zo uit), dus een wat onafhankelijkere zit.
Maar ziet er netjes uit hoor, ga zo door.
volgende keer wel je bp aan...
Alizeetje schreef:Goe Tine!
Heb Thor op dat crossterreintje al en actie gezien en Deus kan er nog véél van leren
Vind het echt een super(half)fries!!
Doet da nog goed

Denk niet dat ik alles zelf zo zou durven hihi 
Celine_M schreef:Zo dat ziet er stoer uit!
Vind het heel knap dat je Thor zelf helemaal zo ver gebracht hebt, mag je trots op zijn hoor!Denk niet dat ik alles zelf zo zou durven hihi
Veel succes nog samen!
Liefs, Céline X

_Sigrid_ schreef:Oeh wat een oogsnoep! Hij springt inderdaad heel erg lekker. Het ziet er allemaal fijn en plezierig uit.
Succes verder samen!
(Vond die dikke boomstam wel moedig hoor! Maar hij kán het)

Citaat:Danku ^^
ja, die boomstam vind ik zelf ook wel eng eigenlijk, maar die had ik al vaker gesprongen dus wist ik het heel zeker dat Thor dat kan
Die oxer daarentegen had ik nog nooit gesprongen maar is uiteindelijk minder eng dan die boomstam

Alizeetje schreef:Citaat:Danku ^^
ja, die boomstam vind ik zelf ook wel eng eigenlijk, maar die had ik al vaker gesprongen dus wist ik het heel zeker dat Thor dat kan
Die oxer daarentegen had ik nog nooit gesprongen maar is uiteindelijk minder eng dan die boomstam
Ewel, da wou ik net zeggen, die boomstam is VEEL enger
Mijn paardjes hadden er in het begin zelf schrik van toen hij daar gewoon 'stond'...